آپدیت اندروید 9 پای برای نوکیا 8 سرانجام از راه رسید

بالاخره کاربران گوشی هوشمند نوکیا 8 امکان چشیدن طعم اندروید پای را خواهند داشت و این گوشی به این نسخه از اندروید آپدیت شد.

0

طبق اعلام شرکت HMD Global آپدیت اندروید 9 نوکیا 8 بالاخره عرضه شده است. نسخه‌ی اندرویدی که به تازگی منتشر شده یک نسخه باثبات و سالم است. حدودا یک هفته پیش نسخه بتا آپدیت اندروید 9 برای کاربران نوکیا 8 عرضه شد. اما حالا شاهد عرضه نسخه کامل و کارآمد این آپدیت هستیم.

شرکت HMD ابتدا نسخه بتا را عرضه کرد تا از عدم حضور باگ‌های بزرگ و مشکل‌ساز مطمئن شود. اگر باگی هم وجود داشته، مطمئنا قابل حل خواهد بود. آپدیت اندروید 9 نوکیا 8 مدت طولانی است که در دست کار است. حتی در فارنت پیش از این اشاره کردیم که شاید نوکیا از عمد برای بالا بردن فروش دیگر محصولات خود این آپدیت را به تاخیر انداخته است. ابتدا قرار بود این آپدیت ماه پیش عرضه شود، اما بالاخره این آپدیت از راه رسیده است.

این آپدیت شامل یک سیستم ناوبری، یک منوی کاملا تازه برای تنظیمات، نوتیفیکیشن‌های بازطراحی شده و پچ‌های امنیت دسامبر 2018 است. همچنین از طریق این آپدیت به قابلیت Adaptive Battery هم دسترسی خواهید داشت. این قابلیت یک سری اپلیکیشن‌های عمومی‌تر و پراستفاده‌تر را در اولویت مصرف باتری قرار خواهد داد و تلاش می‌کند که مصرف باتری را بهینه کند. اگر تغییرات دستی هم انجام دهید، طی مرور زمان این قابلیت درک بهتری از مصارف شما خواهد داشت.

برای دانلود این آپدیت، ابتدا گوشی خود را شارژ کنید، از اطلاعات مهم خود یک پشتیبان تهیه کنید و به تنظیمات گوشی مراجعه کنید. سپس آپدیت را دانلود و نصب کنید و از امکانات اندروید 9 پای لذت ببرید.

منبع Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.