ریزر ماوس و کیبورد ایکس‌باکس وان خود را با قیمت ۲۴۹ دلار عرضه می‌کند

ریزر که چندی پیش ماوس و کیبورد Razer Turret خود را برای ایکس‌باکس وان معرفی کرده بود حالا قیمت و زمان عرضه آن را مشخص کرده است.

0

مایکروسافت در آخرین آپدیت ایکس‌باکس وان پشتیبانی از ماوس و کیبورد را به کنسول خود اضافه کرده است. ریزر هم اولین شرکتی است که ماوس و کیبوردی مخصوص این کنسول را با نام Razer Turret عرضه خواهد کرد. این ماوس و کیبورد از نورپردازی Razer Chroma پشتیبانی کرده و با دانگل به شکل بی‌سیم و از شبکه ۲.۴ گیگاهرتزی به کنسول متصل می‌شوند.

Razer Turret

به گفته ریزر دوام شارژ Turret تا ۴۰ ساعت خواهد بود و قرار است این محصول در بهار آینده با قیمت ۲۴۹ دلار به بازار عرضه شود. با توجه به این‌که ایکس‌باکس وان حالا با هر ماوس و کیبوردی سازگار است این قیمت کمی گران به نظر می‌رسد.

با این‌حال کیبورد ریزر Turret از سوییچ‌های مکانیکی استفاده می‌کند و یک دکمه اختصاصی ایکس‌باکس هم برای ورود به داشبورد کنسول دارد. ریزر همچنین این کیبورد را به استراحت‌گاه مچ تنظیم شدنی مجهز کرده و ماوس محبوب Razer Mamba را در این باندل قرار داده است.

با توجه به ساختار Turret می‌توانید برخلاف سایر ماوس و کیبوردهای بی‌سیم از این دو روی پاهایتان استفاده کنید.

در حال حاضر تنها بازی‌های محدودی از ایکس‌باکس وان از جمله فورتنایت، وارفریم، Bomber Crew، Deep Rock Galactic، Strange Brigade، Vermintide 2، War Thunder و X-Morph: Defense از ماوس و کیبورد پشتیبانی می‌کنند. اما مایکروسافت قول داده در آینده پشتیبانی به بازی‌های بیشتری هم بیاید.

در واقع این سازندگان بازی‌ها هستند که باید این قابلیت را فعال کنند. در بازی‌های آنلاین چندنفره اما بازی برای رعایت عدالت باید بازیکنان با ماوس و کیبورد را از بازیکنان با گیم‌پد جدا کند. خبر خوب این‌که اکثر ماوس و کیبوردهای سیمی یا بی‌سیم با ایکس‌باکس وان سازگارند و نیازی به پرداخت ۲۵۰ دلار برای خرید Razer Turret ندارید.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.