اپل: خم شدن آی‌پد پرو 2018 طبیعی است؛ حتی پیش از این‌که جعبه را باز کنید!

برخی خریداران آی‌پد پرو 2018 متوجه خم بودن جزئی تبلت درست پس از باز کردن جعبه شده‌اند. اپل حالا ضمن تأیید این موضوع خم شدن آی‌پد پرو را طبیعی می‌داند!

0

شکی نیست آی‌پد پرو 2018 یکی از جذاب‌ترین گجت‌های امسال محسوب می‌شود. این تبلت با حاشیه باریک، تراشه فوق‌العاده قدرتمند و بدنه باریک و ظریف بی‌شک بهترین تبلت بازار است. اما این بدنه باریک شاید خاطرات خم شدن آیفون 6 پلاس را زنده کند. به گزارش برخی کاربران خم شدن آی‌پد پرو نه‌تنها ممکن است هنگام قرار دادن آن در کوله‌پشتی یا حمل بدون کیس رخ دهد بلکه برخی خریداران متوجه خم بودن جزئی تبلت از همان ابتدای کار شده‌اند.

اپل حالا ادعا می‌کند این خم شدگی ناشی از فرآیند ساخت تبلت بوده و در طول زمان بدتر نمی‌شود. اپل می‌گوید این موضوع مشکلی هم در عملکرد آی‌پد و یا استفاده از آن ایجاد نخواهد کرد و یک مشکل جدی برای تعویض آی‌پد محسوب نمی‌شود.

ظاهراً خم شدن آی‌پد ممکن است در فرآیند خنک‌سازی آی‌پد پرو رخ دهد جایی که ترکیب فلز و پلاستیک در کنار یکدیگر با ویژگی‌های متفاوت باعث این موضوع می‌شود. هر دو اندازه ۱۱ و ۱۲.۹ اینچی آی‌پد پرو از این مشکل رنج می‌برند که با توجه به قیمت ۷۹۹ تا ۱۸۹۹ دلاری این تبلت‌ها غیرقابل پذیرش است.

پس از این‌که کاربران متعددی در انجمن‌های وب‌سایت MacRumors گزارش کردند که آی‌پد پرو آن‌ها بدون استفاده یا وارد آمدن فشار غیرعادی خم شده است اپل به موضوع پاسخ داد. برخی کاربران می‌گوید این خمیدگی به مرور زمان و در استفاده عادی ایجاد می‌شود و برخی دیگر هم اعتقاد دارند قرار دادن تبلت بدون کیس در کوله‌پشتی می‌تواند عامل آن باشد. حتی برخی دیگر همین‌که تبلت را از درون جعبه خارج کرده‌اند متوجه این مشکل شده‌اند.

به نظر می‌رسد مشکل خم شدن آی‌پد پرو ۲۰۱۸ در نسخه LTE آن بیشتر است. چرا که یک نوار پلاستیکی در وسط لبه تبلت برای عبور سیگنال‌های LTE قرار داده شده که می‌تواند پاشنه آشیل ساختار تبلت باشد. اپل کماکان آی‌پد پرو دارای این مشکل را در بازه ۱۴ روزه ابتدایی از خرید تعویض کرده یا پس می‌گیرد اما پس از دو هفته دیگر خم شدن آی‌پد شامل گارانتی اپل نخواهد شد.

آزمون مقاومت آی‌پد پرو 2018 اپل

اگر به خاطر داشته باشید ماه گذشته کانال یوتیوب JerryRigEverything آزمون مقاومت همیشگی خود را روی آی‌پد پرو ۲۰۱۸ انجام داد و متوجه شد تبلت درست از محل آنتن می‌شکند. باید توجه داشته باشید که تبلت‌ها به خاطر اندازه بزرگ و ضخامت کم همگی در معرض شکستن قرار دارند. با این‌حال شاید اپل می‌توانست از فرایند یا آلومینیوم بهتری در ساخت این تبلت استفاده کند.

اگر به خاطر داشته باشید پس از شکایات زیاد در زمینه خم شدن آیفون 6 پلاس در سال ۲۰۱۴ اپل در آیفون‌های سال آینده از آلومینیوم مستحکم‌تری در ساخت بدنه استفاده کرد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.