تماشا کنید: این‌ها بهترین گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۱۸ هستند

حالا که به پایان سال ۲۰۱۸ نزدیک می‌شویم فرصت مناسبی‌ست تا بهترین گوشی‌های هوشمند سال را انتخاب کنیم. با ما همراه باشید.

15

سال ۲۰۱۸ میلادی تا چند روز دیگر به پایان می‌رسد. می‌توان گفت امسال یکی از جذاب‌ترین سال‌ها برای صنعت گوشی‌های هوشمند بود. در این سال ایده‌های مختلفی را برای رسیدن به طراحی بی‌نقص شاهد بودیم: از بریدگی رایج تا دوربین کشویی و حتی گوشی با دو صفحه‌نمایش. اما این اتفاقات به این معناست که انتخاب بهترین گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۱۸ از همیشه دشوارتر است.

در ویدئوی بالا و همچنین در این مطلب بهترین گوشی‌های هوشمند سال را در دسته‌بندی‌های مختلف از جمله گوشی‌های بزرگ، جمع‌وجور، مقرون‌به‌صرفه، بهترین دوربین، بهترین دوام شارژ و … مشاهده می‌کنید. در پایان نیز بهترین گوشی هوشمند سال به شکل کلی انتخاب می‌شود.

توجه کنید که بهترین گوشی در هر زمینه تاحدودی سلیقه‌ای است و شاید نظر شما متفاوت باشد. به همین دلیل در هر دسته علاوه بر بهترین گوشی، چند گوشی دیگر نیز به عنوان مقام‌های دوم و سوم یا شایسته تقدیر معرفی خواهند شد. همچنین نظر ما در برخی دسته‌بندی‌ها با نظر مارکز براونلی در ویدئوی بالا کمی تفاوت دارد.

 

بهترین گوشی بزرگ سال ۲۰۱۸

شاید بتوان گلکسی نوت را آغازکننده گوشی‌های بزرگ دانست. ایده‌ای که در ابتدا مضحک به نظر می‌رسید حالا پذیرفته شده و همه شرکت‌ها با توجه به علاقه کاربران گوشی‌های با صفحه‌نمایش غول‌آسا تولید می‌کنند. با این وجود نرم‌افزار همه آن‌ها از این فضای بزرگ‌تر استفاده بیشتری نمی‌کند.

بهترین گوشی بزرگ ۲۰۱۸: گلکسی نوت 9 (بررسی)

گلکسی نوت 9 بهترین صفحه‌نمایش موبایلی دنیا را داراست؛ به لطف قلم S-Pen برای یادداشت‌برداری و طراحی ایده‌آل است و در مجموع بهترین استفاده را از فضای ۶.۴ اینچی صفحه‌نمایش می‌کند.

این گوشی کماکان جک هدفون و درگاه کارت حافظه را حفظ کرده، دربرابر آب مقاوم است، دوربین دوگانه دارد و تقریباً یک چاقوی سوئیسی همه‌کاره محصول می‌شود.

رتبه دوم: هواوی میت 20 پرو

میت 20 پرو شاید بهترین صفحه‌نمایش و یا یک جک هدفون نداشته باشد اما دوربین سه‌گانه آن با فاصله‌های کانونی متفاوت قابلیت‌های بیشتری دارد. حسگر اثر انگشت درون صفحه‌نمایش، تراشه ۷ نانومتری با هوش مصنوعی و همچنین قابلیت شارژ معکوس بی‌سیم نیز از ویژگی‌های شاخص این مدل هستند.

 

بهترین گوشی جمع‌وجو سال ۲۰۱۸

با تمایل کاربران به گوشی‌های بزرگ‌تر تقریباً هیچ گوشی پرچم‌داری را با اندازه کوچک نمی‌توانید پیدا کنید. اگر به گوشی‌های بزرگ علاقه ندارید اما بهترین گزینه‌های فعلی این گوشی‌ها هستند:

بهترین گوشی جمع‌وجور ۲۰۱۸:  آیفون XS اپل

با این‌که این گوشی صفحه‌نمایشی ۵.۸ اینچی دارد اما به لطف حاشیه‌های باریک آن را در ابعاد نسبتاً جمع‌وجوری جای داده است. نکته قابل توجه امکانات مشابه با پرچم‌دار بزرگ‌تر یعنی آیفون XS مکس است. سریع‌ترین تراشه موبایلی، یکی از بهترین صفحات نمایش موبایلی، سریع‌ترین تجربه نرم‌افزاری و دوربین‌هایی فوق‌العاده آیفون را به رتبه اول این دسته‌بندی تبدیل کرده است.

رتبه دوم: پیکسل 3 گوگل

نسخه کوچک‌تر پرچم‌دار گوگل نیز تقریباً همان ویژگی‌های نسخه بزرگ‌تر را در ابعاد کوچک‌تر و طراحی حتی بهتر جای داده است. پیکسل 3 شاید بهترین دوربین گوشی‌های هوشمند را داشته باشد؛ با اندروید خالص از سریع‌ترین‌هاست؛ آپدیت‌ها را سریع‌تر از هر گوشی اندرویدی دیگری دریافت خواهد کرد و با تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵ بسیار قدرتمند است.

رتبه سوم: گلکسی اس ۹ سامسونگ (بررسی)

نمایشگاه MWC 2018

صفحه‌نمایش فوق‌العاده، کیفیت ساخت عالی و دوربین بسیار خوب از ویژگی‌های این گوشی است. با این‌که نسبت به نسخه پلاس با یک دوربین کمتر و رم محدودتر مواجهید اما این ضعف‌ها شاید برای ۹۰ درصد کاربران اهمیتی در استفاده روزانه نخواهد داشت.

بهترین گوشی اندرویدی جمع‌وجور سال از دیدگاه فارنت: اکسپریا XZ2 کامپکت

Xperia XZ2 Compact
Xperia XZ2 Compact

متأسفانه این گوشی به دلیل عرضه محدود در اکثر نقاط جهان شناخته شده نیست. با این‌حال اگر به دنبال جمع‌وجورترین گوشی پرچم‌دار هستید Xperia XZ2 Compact سونی بهترین گزینه است. این گوشی تراشه اسنپ‌دراگون ۸۴۵، دوام شارژ عالی و دوربین بسیار خوب سونی را در ابعاد کوچکی در کنار صفحه‌نمایش ۵.۰ اینچی جای داده است.

 

بهترین دوربین در گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۱۸

برای بعضی از کاربران بهترین دوربین مساوی با بهترین گوشی خواهد بود. با این‌که تقریباً تمام پرچم‌داران ۲۰۱۸ عملکرد بسیار خوبی در این زمینه دارند اما کماکان می‌توان بهترین‌ها را انتخاب کرد.

بهترین دوربین در گوشی ۲۰۱۸: پیکسل 3 و پیکسل 3XL

ناپدید شدن پیامک‌های پیکسل 3

با این‌که پیکسل ۳ تنها یک دوربین دارد اما گوگل توانسته با جادوی نرم‌افزار و هوش مصنوعی بهترین عملکرد را به همراه بیاورد. اگر قابلیت‌هایی مثل زوم یا عکاسی اولتراواید را کنار بگذارید بهترین گوشی از نظر کیفیت تصاویر دوربین بی‌شک پیکسل 3 خواهد بود. قابلیت Night Sight نیز عملکرد خیره‌کننده‌ای در عکاسی شب دارد.

رتبه دوم: آیفون XS و آیفون XS مکس

آیفون شاید بهترین عکس‌ها را ثبت نکند اما بی‌شک از نظر فیلم‌برداری بهترین است. جزئیات، دامنه دینامیکی، پایداری نرخ فریم، لرزش‌گیری و ضبط صدا در این گوشی نسبت به برخی رقبا یک سروگردن بالاتر است.

شایسته تقدیر: هواوی میت 20 پرو

میت 20 پرو دارای بهترین دوربین سه‌گانه در گوشی‌های هوشمند است. ترکیب دوربین استاندارد ۴۰ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو 3X و اولتراواید ۲۰ مگاپیکسلی این دوربین را به تواناترین دوربین گوشی‌های هوشمند از نظر قابلیت‌ها تبدیل کرده است. بی‌شک عکاسی با این گوشی بسیار سرگرم‌کننده و جذاب خواهد بود.

 

بهترین دوام شارژ باتری در گوشی‌های سال ۲۰۱۸

اگر از دوستانتان بپرسید چه چیزی در مورد گوشی هوشمندشان بیشتر آزارشان می‌دهد احتمالاً بیشترین پاسخ آن‌ها دوام شارژ پایین و ضرورت حمل پاوربانک یا شارژ در میانه روز خواهد بود. با این‌حال گوشی‌هایی هم هستند که به آسانی یک روز و گاهی دو روز را با استفاده سنگین دوام می‌آورند. در این بخش همچنین شارژ سریع و بی‌سیم هم امتیازات مثبتی محسوب می‌شوند.

بهترین باتری و دوام شارژ گوشی ۲۰۱۸: هواوی میت 20 پرو

باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی میت 20 پرو بهترین دوام شارژ را نسبت به همه گوشی‌های هوشمند ۲۰۱۸ (و شاید سال‌های اخیر) دارد. روی این گوشی می‌توانید به راحتی برای یک روز و گاهی تا دو روز شارژ حساب باز کنید. شارژ سریع ۴۰ واتی این گوشی از تمام رقبا سریع‌تر است و قابلیت شارژ بی‌سیم سریع و حتی شارژ بی‌سیم معکوس نیز امتیازات اضافه‌ای برای پرچم‌دار هواوی محسوب می‌شوند.

رتبه دوم: آیفون XR اپل

ترکیب تراشه کم‌مصرف A12، وضوح نسبتاً پایین صفحه‌نمایش و بهینه‌سازی‌های نرم‌افزاری اپل در iOS، آیفون XR را به بهترین آیفون از نظر دوام شارژ تبدیل کرده است.

 

خلاقانه‌ترین طراحی در گوشی‌های سال ۲۰۱۸

استفاده از بریدگی صفحه‌نمایش از جذابیت ظاهری گوشی می‌کاهد و به همین دلیل شرکت‌ها تلاش کردند راه دیگری برای جای دادن دوربین سلفی پیدا کنند. استفاده از مکانیسم کشویی (خودکار یا دستی) شاید جذاب‌ترین این راه‌ها باشد که توسط شرکت‌های چینی کمتر شناخته شده استفاده شد و نتیجه خیره‌کننده بود.

خلاقانه‌ترین طراحی گوشی ۲۰۱۸: اوپو فایند ایکس

فایند ایکس یک مکانیسم کشویی با موتور اختصاصی برای باز و بسته شدن خودکار دارد و از دوربین سلفی برای تشخیص چهره هم استفاده می‌کند. می‌توان فایند ایکس را کامل‌ترین گوشی با طراحی کاملاً بدون حاشیه دانست.

شایسته تقدیر: شیائومی می میکس ۳ و ویوو NEX S

این دو گوشی هم از مکانیسم کشویی استفاده کردند. می میکس ۳ یک اسلایدر دستی داشت درحالی‌که NEX S از یک اسلایدر کوچک فقط برای جای دادن دوربین سلفی استفاده می‌کند.

 

بهترین گوشی مقرون‌به‌صرفه سال ۲۰۱۸

با توجه به نوسانات اخیر ارز و مشکلات واردات شاید اکثریت کاربران ایرانی دیگر قادر به خرید پرچم‌داران نباشند. داستان وقتی بدتر می‌شود که بدانید تقریباً تمامی گوشی‌های پرچم‌دار امسال نسبت به سال پیش از نظر دلاری هم گران‌تر هستند. با این‌حال کماکان گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌ای هم پیدا می‌شود.

بهترین گوشی مقرون‌به‌صرفه ۲۰۱۸: پوکوفون F1

پوکوفون به عنوان یک زیربرند جدید از شیائومی توانست مشخصات کامل یک پرچم‌دار شامل اسنپ‌دراگون ۸۴۵ با ۶ گیگابایت رم و دوربین دوگانه را در یک گوشی با قیمت ۳۰۰ دلار جای دهد! یعنی کمتر از یک‌سوم قیمت گلکسی نوت 9 یا آیفون XS. پوکوفون شاید بهترین دوربین یا رابط کاربری را نداشته باشد اما از نظر ارزش خرید با اختلاف صدرنشین است.

رتبه دوم: وان‌پلاس 6T

اگر نمی‌خواهید با مشکلات ریزودرشت پوکوفون سروکله بزنید و کماکان یک پرچم‌دار خوش‌قیمت می‌خواهید وان‌پلاس 6T با قیمت ۵۵۰ دلاری بهترین گزینه است. این گوشی احتمالاً سریع‌ترین گوشی اندرویدی هم بوده و شاید تنها ضعف آن نسبت به گوشی‌های با دوبرابر قیمت، دوربین کمی ضعیف‌تر در نور کم باشد.

شایسته تقدیر: آنر 8ایکس

آنر 8X

اگر توان صرف هزینه ۳۰۰ یا ۵۰۰ دلاری را ندارید این گوشی با قیمت ۲۷۰ دلاری خود طراحی بهتری نسبت به پوکوفون داشته و کماکان با تراشه Kirin 710 و باتری و دوربین خوب از ارزش خرید بالایی برخوردار خواهد بود.

بهترین صدا در گوشی‌های سال ۲۰۱۸

اگر تماشای ویدئو و گوش دادن به موسیقی از اولویت‌های شماست اسپیکر عالی و همچنین خروجی صدای باکیفیت می‌تواند ملاک مهمی باشد.

بهترین صدای اسپیکر در گوشی‌های ۲۰۱۸: ریزرفون ۲

ریزرفون 2

ریزرفون ۲ شاید حاشیه‌های ضخیمی داشته باشد اما قوی‌ترین اسپیکرهای استریو را با پشتیبانی از دالبی و THX در خود جای داده است. پس اگر با اسپیکر به آهنگ یا صدای ویدئوها گوش می‌دهید ریزرفون ۲ بهترین است.

بهترین خروجی صدای هدفون در گوشی‌های ۲۰۱۸: ال‌جی V40

ال‌جی V40 ThinQ

با این‌که اکثر تولیدکنندگان جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون را از گوشی‌های خود حذف کرده‌اند ال‌جی تمرکز ویژه‌ای روی این بخش دارد. ترکیب مبدل صوتی Quad DAC شرکت ESS و آمپلی‌فایری قدرتمند این گوشی را با اختلاف به بهترین گوشی هوشمند سال برای گوش دادن به آهنگ با هدفون‌های حرفه‌ای تبدیل کرده است.

 

ناامیدکننده‌ترین گوشی سال ۲۰۱۸!

انتظار ما از برخی گوشی‌ها پیش از عرضه بسیار بالاست اما شرکت‌های سازنده گاهی اوقات ما را ناامید می‌کنند.

رد هیدروژن وان

رد هیدروژن وان

گوشی هیدروژن وان شرکت RED قرار بود یک صفحه‌نمایش انقلابی هولوگرافیک داشته باشد که در واقع یه نسخه بهبودیافته‌ای از HTC EVO 3D ختم شد. دوربین این گوشی قابل رقابت با گوشی‌های بسیار ارزان‌تر نیست و همچنین ماژول اصلی دوربین با سنسور RED هم هنوز به بازار عرضه نشده است.

بیشترین بهبود و پیشرفت در گوشی‌های سال ۲۰۱۸

برخی شرکت‌ها شاید در یک‌سال گوشی هوشمند چندان خوبی به بازار عرضه نکنند اما سال آینده با درس گرفتن از اشتباهات و رفع مشکلات یک بهبود چشمگیر داشته باشند.

بیشترین بهبود در گوشی‌های ۲۰۱۸: ریزرفون ۲

ریزرفون 2

اولین ریزرفون یک گوشی خوب با قابلیت‌هایی ویژه برای گیمرها بود. با این‌حال مشکلاتی مثل روشنایی پایین صفحه‌نمایش و دوربین ضعیف باعث می‌شد نتوان آن را به بسیاری کاربران پیشنهاد داد. حالا ریزرفون ۲ با بدنه شیشه‌ای و شارژ بی‌سیم، اسپیکرهای فوق‌العاده، صفحه‌نمایش روشن‌تر ۱۲۰ هرتز، دوربین بهبود یافته و حتی یک لوگوی RGB پیشرفت چشمگیری نسبت به نسل پیش داشته است.

 

بهترین گوشی سال ۲۰۱۸

اما بهترین گوشی سال ۲۰۱۸ ممکن است از نظر هر فردی و با توجه به سلایق شخصی متفاوت باشد (همان‌طور که با نظر مارکز موافق نیستیم).

بهترین گوشی ۲۰۱۸ از دیدگاه فارنت: گلکسی نوت 9

گلکسی نوت 9 شاید در زمینه دوربین، طراحی، دوام شارژ، سرعت پردازش و بسیاری چیزها بهترین نباشد اما به اعتقاد ما حتی تا به امروز کامل‌ترین گوشی هوشمند سال است. این گوشی در همه زمینه‌ها بسیار خوب یا عالی عمل می‌کند و یافتن یک عیب بزرگ در پرچم‌دار سامسونگ تقریباً غیرممکن است.

رتبه دوم بهترین گوشی ۲۰۱۸: هواوی میت 20 پرو

هواوی میت 20 پرو

میت 20 پرو قابلیت‌های چشمگیر زیادی دارد: دوربین سه‌گانه، تراشه ۷ نانومتری، شارژ بی‌سیم معکوس، حسگر اثر انگشت درون صفحه و بسیاری چیزهای دیگر. اما نقطه ضعفی که باعث شد آن را پایین‌تر از پرچم‌دار سامسونگ قرار دهیم رابط کاربری EMUI است. این رابط کاربری با وجود امکانات بالا مشکلات ریزودرشت زیادی دارد، می‌خواهد همزمان اندروید و iOS باشد و با وجود امکان شخصی‌سازی بالا برخی چیزها را به شما تحمیل کرده و یا در بعضی موارد به‌خوبی عمل نمی‌کند!

بهترین گوشی سال ۲۰۱۸ از دیدگاه MKBHD: وان‌پلاس 6T

اگر صرفاً بخواهیم در میان پرچم‌داران واقعی سال بیشترین ارزش خرید را پیدا کنیم بی شک وان‌پلاس 6T در صدر است. این گوشی شاید از نظر دوربین در سطح پیکسل 3 یا آیفون XS نباشد اما تقریباً در تمام موارد دیگر شانه به شانه پرچم‌داران ۱۰۰۰ دلاری حرکت می‌کند. با قیمت ۵۵۰ تا ۵۸۰ دلار می‌توان گفت وان‌پلاس یک شاهکار به بازار عرضه کرده است.

 

بهترین گوشی هوشمند سال ۲۰۱۸ به نظر شما چیست؟ آیا گوشی هوشمندی در این میان از قلم افتاده است؟

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

15 نظر برای این مطلب
  1. ElertiX می‌گوید

    کلا ما ایرانی ها به دزدیدن آثار ملت اعتقاد شدیدی داریم – کل پست رو از ویدئوی مارکس براونلی نوشتین حتی ویدئو اش رو توی آپارات اپلود کردین و قرار دادین و حتی اسمش رو نبردین
    دست کم به جای اینکه تو اپارات اپلودش کنین لینک ویدئو اش رو توی یوتیوب میزاشتین که اونم کسب در امد کنه چون بر عکس شما خیلی زحمت کشیده برا همون ویدئو :))
    الانم صودش میره تو جیب آپارات و احتمالا شما چون تبلیغات رو صفحه ویدئو شما ثبت میشه = اونم به خاطر اثری که هیچ نقشی تو ساختش نداشتین :)))))
    دست کم پیج اینستا اش رو میزاشتین لنتیا XDDD

    1. علی ارغوان می‌گوید

      اسمش رو نبردیم؟ شما مطلب رو اصلا خوندید؟! چندجای مطلب اسم مارکز براونلی یا MKBHD رو آوردیم و نوشتیم شاید بعضی جاها نظر ما با ایشون متفاوت باشه که اونم ذکر کردیم!
      در مورد یوتیوب حتماً میدونید که توی ایران مسدود هست و با قرار دادن نه‌تنها هیچ سودی عاید MKBHD نمیشه بلکه خیلی از کاربرای ایرانی امکان تماشای ویدئو رو نخواهند داشت. ضمناً آپارات به آپلودکننده ویدئو هیچ پولی نمیده!
      چه خوب میشد اگر قبل از این‌که با دیدن یه پست با عجله بریم سمت بخش کامنت ها اول مطلب رو می خوندیم.

  2. طاهر می‌گوید

    به نظر من هیچ پرچمداری از هواوی ارزش قرار گرفتن در رینگ رقابت هم نداره چه رسد اینکه دوم هم بشه!

    به نظر من همان آنر 8x لیاقت بیشتری داره

    هواوی که خودش رو سومین یا شاید هم چهارمین تولید کننده گوشی جهان می‌دونه و تا اونجایی جوگیر شده که به اپل هم کنایه میزنه گاهی! اونقدر توان نداره که حداقل تو طراحی رابط کاربری از زیر یوق اپل بیاد بیرون و کاسه لیس اپل هست هنوز، از اون بدتر اینکه این شرکت با این همه مدعا اونقدری شعور و توانایی و شرافت کاری نداشته که مشکل سفید شدن صفحه نمایش پرچمدارانش رو بپذیره و رفعش کنه

    گوشی یعنی صفحه نمایش و بدون اون اگر از طلا هم باشه همچنان یه تیکه آشغال بدرد نخوره

    1. محسن می‌گوید

      این استراتژی درست شرکت رو میرسون. چون میدونه که خودش یه برند نسبتا تازه وارد نسبت به سامسونگ و اپله و اگه طراحی جدید استفاده کنه ممکنه ازش استقبال نشه. از طراحی شرکت های معروف الگو برداری میکنه. هر چند شاید به نظر من و شما یه ضعف واسش باشه اما اینم در نظر بگیریم به خاطر این استراتژی ها الان دومین برند پرفروش شده.
      فکر کنم از این به بعد زبان طراحی خودش رو تو محصولاتش رو کنه. پرچمدارای جدیدش هم به نظرم فوق العادن

  3. پریسا می‌گوید

    بهترین دوربین پیکسل!!!!!!!!!!!!!! دوربین هواوی آیفون ونوت چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. علی ارغوان می‌گوید

      تست های دوربین زیادی هستن که میتونین چک کنید (نمونه ۱). توی نور روز اختلاف چندانی ندارن اما توی شب و خصوصا دوربین سلفی پیکسل از بقیه بهتر عمل می کنه.
      اما در مجموع همونطور که گفتیم تمام این بخش ها سلیقه‌ای هست و شاید نظر هر کاربری متفاوت باشه.

  4. علی می‌گوید

    سلام خسته نباشید
    به نظرتون نوت 9 بهترین گوشی هوشمنده؟! رتبه اول و دوم رو فکر نمیکنین اشتباه نوشتین؟!
    یه سوال ازتون دارم، صادقانه بگین نوت بجز قلم چه برتری نسبت به میت داره؟
    شاید چون اون کره ایه و این یکی چینی، واقعا باید تاسف خورد

    1. علی ارغوان می‌گوید

      اگر مطلب رو دقیق بخونید نوشتیم. دلیلش EMUI هست و باگ‌های متعددش. البته تا آپدیت آخری که به دست ما رسید برای میت ۲۰.
      قطعاً ارتباطی به کره‌ای یا چینی بودن نداره. اگر دقت کنید توی دو بخش رتبه اول رو گوشی‌های چینی دارند.

      1. پریسا می‌گوید

        ولی اکثر کاربرا ازش راضین فقط بعضی موارد مشکل صفحه نمایش ذکر شده ولی از نظر باگ و EMUI فکر نکنم مشکل چندانی داشته باشه .البته من خودم بیشتر سریای نوتو استفاده کردم واقعا گوشی باکیفیتیه ولی این گوشی هواوی خیلی جالبه

        1. علی ارغوان می‌گوید

          ما بر اساس تجربه خودمون از بررسی این گوشی‌ها رتبه دادیم. اگر شما با میت ۲۰ و EMUI 9 کار کردید و مشکلی نداشتید پس میت ۲۰ میتونه بهترین گوشی ۲۰۱۸ برای شما باشه.

      2. علی می‌گوید

        فکر کنم واسه تقسیم جایگاه ها بین برند های مختلف این کاروبه کرده باشین.
        Emui هم به نظر خودم جز پرامکانات ترین رابط کاربری هاس، باید قبول داشته باشیم که رابط کاربری یه چیز سلیقه ایه، شما همین رابط کاربری رو بهونه کردین و ویژگی هایی مثل دوربین سه گانه، باطری پر حجم، شارژر 40 واتی، شارژ وایرلس 15 وات، شارژ معکوس، پردازنده هفت نانومتری و … رو نادیده گرفتین که در نوع خود بهترین هستن.

        1. علی ارغوان می‌گوید

          بخش سلیقه‌ای EMUI به کنار. منظور ما باگ‌هایی بود که حین استفاده ممکنه باهاش روبرو بشید. مثل بسته شدن ناخواداگاه صفحه مالتی تسکینگ، قطعی‌های اتصال بلوتوث، عدم امکان تعامل با اعلان‌ها در صفحه قفل، نمایش داده نشدن تماس از دست رفته، کندی هنگام فشار دادن دکمه‌های اعلان‌ها و …
          همونطور که نوشتیم دلیل انتخاب نوت ۹ این بوده که این گوشی یک عیب برجسته نداره، هرچند توی اکثر موارد هم بهترین نیست. با این‌حال «به اعتقاد شخص نویسنده» EMUI یک عیب برجسته برای گوشی‌های پرچم‌دار هواوی محسوب میشه.

      3. می‌گوید

        سلام الان گوشیی که قیمتش خوب و کیفیتش عالی باشه چیه

        1. علی ارغوان می‌گوید

          بخش راهنمای خرید ما رو ببینید:
          https://farnet.ir/buying-guide/

  5. امیر دباشی می‌گوید

    ماشالا فارنت خیلی ممنون ، گُل کاشتی ، مرسی از این مطلب جالب ویژه و آموزنده تون ، دستمریزاد 😘🌹🙏