هواوی سرانجام آپدیت اندروید 9 پای را برای پی 20، پی 20 پرو و میت 10 پرو منتشر کرد

آپدیت اندروید 9 پی 20، پی 20 پرو و میت 20 سرانجام از راه رسید. هواوی انتشار این آپدیت را به همراه رابط کاربری EMUI 9 از اروپا آغاز کرده است.

0

با وجود این‌که چند ماهی از انتشار اندروید 9 می‌گذرد برخی شرکت‌ها از جمله هواوی به‌تازگی این آپدیت را برای گوشی‌های پرچم‌دار قبلی خود منتشر می‌کنند. هواوی به تازگی آپدیت اندروید 9 پی 20 و پی 20 پرو و همچنین میت 10 پرو را در اروپا آغاز کرده است. این آپدیت قابلیت‌های اندروید 9 را به همراه رابط کاربری EMUI 9.0 هواوی به همراه می‌آورد تا تجربه‌ای نزدیک‌تر به میت 20 داشته باشید.

با این‌که هواوی می‌توانست این آپدیت را زودتر هم عرضه کند هنوز برخی شرکت‌ها از جمله سامسونگ پرچم‌داران خود را به اندروید 9 آپدیت نکرده‌اند. هرچند که برخی رقبا مثل موتورولا، سونی و نوکیا در این زمینه عملکرد بهتری دارند.

اگر یک میت 10 پرو، پی 20 یا پی 20 پرو دارید می‌توانید در هفته‌های آینده منتظر انتشار این آپدیت باشید. آپدیت‌های نرم‌افزاری معمولاً به‌صورت مرحله‌مرحله در نقاط مختلف دنیا منتشر می‌شود پس اگر هنوز آپدیت را دریافت نکرده‌اید باید صبور باشید.

منبع Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.