نام رمز کنسول بعدی ایکس‌باکس مایکروسافت آناکوندا خواهد بود

مایکروسافت روند خود در نام‌گذاری اسم رمز کنسول‌های ایکس‌باکس با نام خزندگان را همچنان ادامه می‎‌دهد و کنسول بعدی هم از این قاعده مستثنی نیست. با فارنت همراه باشید…

0

اولین نسخه کنسول ایکس‌باکس وان با اسم رمز دورانگو به ثبت رسید و ایکس‌باکس وان ایکس هم اسم رمز اسکورپیو را با خود یدک می‌کشید. اکنون به نظر می‌رسد که ایکس‌باکس وان نسل بعدی مایکروسافت هم که انتظار می‌رود در سال 2020 عرضه شود، با اسم رمز آناکوندا نام‌گذاری شده است. ابتدا مرجع ویندوز سنترال در اوایل هفته اسم‌های رمز ایکس‌باکس را گزارش داد و اعلام کرد که مایکروسافت در پروژه جدید خود به دنبال عرضه دو کنسول ایکس‌باکس است.

کنسول آناکوندا شباهت زیادی با ایکس‌باکس وان ایکس خواهد داشت و در زمینه سخت‌افزار بهبودهایی پیدا خواهد کرد. این احتمال وجود دارد که آناکوندا از حافظه‌های SSD استفاده کند تا سرعت لود بازی‌ها پایین‌تر بیاید. همچنین اعلام شده که مایکروسافت در حال ساخت دومین کنسول ایکس‌باکس برای نسل بعدی است که نام رمز لاک‌هارت روی آن گذاشته شده است و نسخه مقرون به صرفه‌تر ایکس‌باکس نسل بعدی خواهد بود. طبیعتا هر دو این کنسول‌های باید توانایی اجرای بازی‌های فعلی با قابلیت Backward Compatibility را داشته باشند و البته از عهده اجرای بازی‌های ایکس‌باکس وان در بهترین حالت ممکن برآیند.

در حالی که این دو کنسول مربوط به نسل بعدی هستند، مایکروسافت احتمالا در حال آماده‌سازی یک نسخه جدید از ایکس‌باکس وان اس با قابلیت اجرای بازی بدون دیسک برای سال 2019 باشد. کنسول‌های بعدی ایکس‌باکس با تمرکز روی سرویس پخش آنلاین بازی xCloud ساخته می‌شوند. این سرویس احتمالا مراحل آزمایشی خود را در سال 2019 طی کرده و هدف آن اجرای بازی‌های ایکس‌باکس روی پی‌سی، گوشی و سایر کنسول‌های بازی است. نظر شما در مورد کنسول‌های جدید مایکروسافت چیست؟

منبع The Verge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.