لنوو Z5 Pro GT با اسنپ‌دراگون 855 و 12 گیگابایت رم معرفی شد

بعید است که وان‌پلاس اولین شرکتی باشد که از یک پردازنده اسنپ‌دراگون 855 در گوشی‌های هوشمند استفاده کند اما چه باور کنید یا نه لنوو می‌تواند همه شرکت‌های مطرح تولید گوشی را با نسخه جدید Z5 Pro شکست دهد. با فارنت همراه شوید…

0

در حال حاضر گوشی لنوو Z5 Pro GT اولین گوشی هوشمند دنیا است که قرار است به صورت رسمی از جدیدترین پردازنده پرچم‌دار شرکت کوالکام تحت عنوان اسنپ‌دراگون ۸۵۵ استفاده کند. البته از این گوشی می‌توان به عنوان اولین گوشی هوشمند دارای 12 گیگابایت حافظه رم هم یاد کرد.

هفته گذشته بود که وان‌پلاس نسخه‌ای ویژه با نام McLaren Edition از وان‌پلاس 6T روانه بازار کرد که دارای ۱۰ گیگابایت حافظه رم بود و در این میان لنوو هم قول داده است تا Z5 Pro GT غول پردازشی جدید خود را در تاریخ 25 دی‌ماه در چین عرضه کند. هم‌اکنون هیچ‌گونه جزئیاتی در مورد تاریخ عرضه این گوشی در سایر نقاط جهان ارائه نشده است.

البته می‌توانیم حدس بزنیم که قیمت نهایی محصول در بازار جهانی طبق شیوه همیشگی این شرکت چینی یک قیمت منطقی و مناسب خواهد بود. گران‌قیمت‌ترین کانفیگ این محصول با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت و قیمت آن برابر ۶۴۰ دلار است. کانفیگ پایه این گوشی هم با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی ۳۹۰ دلاری دارد.

در صورتی که با نسخه معمولی لنوو Z5 Pro آشنا هستید، می‌دانید که باید انتظار چه مواردی را در زمینه طراحی داشته باشید. نظر شما در مورد گوشی قدرتمند لنوو چیست؟

منبع phoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.