اولین گوشی‌های 5G ال‌جی و سامسونگ اسفندماه معرفی خواهند شد

رقابت برای دسترسی سریع‌تر به 5G آغاز شده و شرکت‌هایی مانند ال‌جی و سامسونگ به دنبال دسترسی به گوشی‌های 5G هستند.

0

شرکت‌های سرویس‌دهنده و توسعه‌دهنده ارتباطی به سختی در حال رقابت با یکدیگر برای رسیدن به ارتباط 5G هستند. شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند هم می‌خواهند از این رقابت جا نمانند. حالا طبق آخرین گزارشات، احتمالا اولین گوشی‌های 5G متعلق دو شرکت ال‌جی و سامسونگ اسفند ماه امسال معرفی شوند.

ال‌جی و سامسونگ احتمالا سردمداران این بازار خواهند بود. این دو شرکت قصد دارند که اولین گوشی‌های 5G را عرضه کنند. اپل هم همانند همیشه از دور بازی را تماشا خواهد کرد. اپل همیشه چنین سیاستی داشته و سریع وارد یک بازار نمی‌شود. توسعه زیرساخت 5G زمان‌بر خواهد بود و اپل زمان کافی را دارد.

طبق گفته Korea Herald باید در اسفند ماه شاهد معرفی گوشی‌های جدید ال‌جی و سامسونگ باشیم. احتمالا این معرفی‌ها در MWC امسال که در بارسلونا برگزار می‌شود معرفی شوند.

البته یک سری شایعه جالب در مورد زمان معرفی خانواده اس 10 منتشر شده است. امکان دارد که سامسونگ قبل از MWC خانواده گلکسی اس 10 را معرفی کند. البته که این شایعه کمی دور از واقعیت به نظر می‌رسد. ما بیشتر احتمال می‌دهیم که سامسونگ در مراسم اختصاصی Unpacked در تاریخ 1 اسفند ماه سه گوشی گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 پلاس و اس 10 لایت را معرفی کند.

اما اولین گوشی‌های 5G سامسونگ و ال‌جی چه گوشی‌هایی خواهند بود. احتمال می‌دهیم که سامسونگ یک نسخه چهارم از گلکسی اس 10 را معرفی کند. این نسخه به ارتباط 5G متصل خواهد بود و حدودا یک ترابایت فضای داخلی خواهد داشت. اندازه صفحه‌نمایش هم 6.7 خواهد بود. چهار دوربین پشتی با پشتیبانی از اسکن سه‌بعدی هم گوشی را همراهی خواهند کرد.

احتمال دارد که هر دو شرکت ال‌جی و سامسونگ گوشی‌های 5G خود را اواخر اسفند یا اوایل فروردین ماه عرضه کنند. ممکن است که اولین بازار این گوشی‌ها بازار کره باشد. با این حال باز هم این تاریخ عرضه به نظر خیلی زود است. البته مدتی پیش شرکت ال‌جی شاهد تغییر مدیریتی بود و ممکن است که برنامه زمانی این شرکت تغییر پیدا کرده باشد.

ال‌جی احتمالا تا سال 2020 شاهد تغییر زیادی در فروش خود نباشد. با این حال عرضه اولین نسخه از گوشی‌های 5G فرصتی را برای این شرکت ایجاد می‌کند که فرصتی فوق‌العاده است.

 

منبع Phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.