آپدیت اندروید 8.1 برای Galaxy Tab A منتشر شد

گاهی اوقات یک محصول قدیمی اندرویدی که آپدیت دریافت می‌کند که همه را تعجب‌زده و گاها خوشحال می‌کند. تبلت Galaxy Tab A سامسونگ هم همین‌گونه است.

2

شنیدن خبر دریافت آپدیت اندروید 8.1 برای Galaxy Tab A یک خبر کاملاً عجیب و غیرمنتظره است. این تبلت در بهار سال 2016 عرضه شد. در فضای امروزی عموما محصولات تازه اخبار را به خود جذب می‌کنند و به خاطر حجم زیاد محصولات چنین خبری را نخواهیم شنید. به هر حال که این محصول آپدیت اندروید اوریو را دریافت خواهد کرد.

البته همین شاید کمی ناامیدکننده باشد. چون که شاید برخی منتظر اندروید پای بودند، اما به هر حال این یک آپدیت است. این آپدیت حجم بالایی دارد و برای دانلود آن باید 1.2 گیگابایت حجم مصرف کنید. آپدیت اندروید برای 8.1 Galaxy Tab A تنها شامل اندروید اوریو نخواهد بود. بلکه شما در آین آپدیت، بهبودهای امنیتی نوامبر 2018 اندروید را هم دریافت خواهید کرد. رابط کاربری Samsung Experience 9.5 هم عرضه خواهد شد. این رابط کاربری باعث می‌شود که یک تاثیر مثبت در عملکرد تبلت شما ایجاد شود.

اگر این تبلت را در اختیار دارید، آن را روشن کنید، شارژ کنید و آپدیت تازه را نصب کنید. اگر نوتیفیکیشنی برای آپدیت دریافت نکرده‌اید بهتر است که به تنظیمات بروید و با ورود به بخش About Device و Software آپدیت‌ها را چک کنید و از آپدیت جدید اندروید خود لذت ببرید.

 

منبع Androidpolice
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. SS می‌گوید

    سلام ببخشید من این گوشیو دارم بعد این گوشی هشت گیگ بیشتر حافظه نداره من ۱.۲ گیگ رو کجای گوشی جا بدم؟😐

  2. فردین می‌گوید

    اقا سلام خیلی ممنون از سایت خوبتون ولی چرا من نمیتونم اپیدیت بدم؟ وقتی میزنم روی سافتی اپدیت ی جمله میاره ک نوشته اپدیت شما درست حساب نشده