یک کاربر از اپل به خاطر بریدگی صفحه‌نمایش آیفون شکایت کرد

آیفون X اولین گوشی نبود که ناچ را به همراه داشت، اما این گوشی توانست ناچ را به صورت گسترده وارد بازار کند. حالا یک کاربر قصد دارد تا از اپل به خاطر این بریدگی شکایت کند.

4

بریدگی صفحه‌نمایش آیفون باعث شده که یک شکایت در ایالت کالیفرنیا بر علیه اپل ثبت شود. اولین گوشی که ناچ را به همراه داشت، اسنشال فون بود. این محصول توسط اندی روبین تولید شد و البته که موفقیت چندانی پس از عرضه نداشت. با این حال اپل ناچ را به صورت گسترده به کاربران معرفی کرد و دیگر شرکت‌ها هم کم کم این راه را ادامه دادند.

بر اساس گزارش Business Insider یک شکایت در منطقه شمالی کالیفرنیا توسط کورتنی دیویس ثبت شده است. خانم دیویس ادعا می‌کند که توسط یک سری از تصاویر تبلیغات آیفون XS و آیفون XS مکس گمراه شده است. او می‌گوید که با نگاه به تصاویر آیفون XS خیال کرده که بریدگی صفحه‌نمایش آیفون و ناچ در این محصولات وجود ندارد. این پرونده ادعا می‌کند که دیدن ناچ آیفون با پس‌زمینه مشکی به شدت سخت خواهد بود و اگر به سایت اپل هم مراجعه کنید، خیلی مشخص نخواهد بود. بخشی از بیانیه این چنین است:

تصاویری که در سایت خوانده «مدعی علیه» وجود دارند، پیکسل‌هایی که وجود ندارد را کاملا مخفی کرده است. تبلیغات فروشندگان نیز به همین شکل است. خواهان «مدعی» با تکیه بر این تصاویر و این باور که آیفون XS و آیفون XS مکس بریدگی صفحه‌نمایش آیفون نداشتند، گوشی را خریداری کرده است.

این پرونده و شکایت به دنبال جبران خسارات و دادگاهی شدن اپل است. چندین ادعای دیگر هم علاوه بر شکایت به بریدگی صفحه‌نمایش آیفون در این پرونده مطرح شده است. به عنوان مثال خانم دیویس در پرونده خود ادعا می‌کند که میزان پیکسل‌های صفحه‌نمایش به اشتباه اعلام شده‌اند، چون به خاطر گوشه‌های گرد یک سری پیکسل‌ها وجود ندارند.

منبع Phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. فرید می‌گوید

    خدایا، عدالتت رو شکر … !
    چقدر تبعیض … ؟
    چرا تموم نمیشه … ؟؟؟

  2. ناشناس می‌گوید

    اونا برای چیا شکایت می کنن و جواب می گیرن اونوقت ایران خودرو و سایپا یکساله پول مردمو خوردن و با گردن کلفتی می گن ماشین نمیدیم شکایتم بکنی به هیچ جا نمیرسه

    1. زمانی می‌گوید

      دوست عزیز اگه اونجا اینطوریه به خاطر شعور مردمشه. اینجا ملت انقدر بیشعور تشریف دارن که هرچقدر ماشین داخلی گرون میشه باز توی خرید اینترنتی میلیونی صف میکشن. البته ماشین فقط یک نمونه کوچیکه. پس بیا یاد بگیریم وقتی خودمون میخوایم شرایط اینطوری باشه، حرف مفت نزنیم. از ماست که بر ماست.

      1. ناشناس می‌گوید

        دوست عزیز ما زمانی ثبت نام کردیم که ماشین گرون نشده بود و ساندرو 50 تومن بود نمی دونستیم قراره یهو تحریم بشیم شما هم بهتره ندونسته حرف نزنی چون خودت یا ماشین زیر پاته یا پولشو نداری بخری وگرنه نفر اول میرفتی میخریدی