وان‌مور ایرفون کاملاً بی‌سیم Stylish TWS را با قیمت ۱۰۰ دلار معرفی کرد

شرکت چینی وان‌مور که به ساخت هدفون‌های مقرون‌به‌صرفه معروف است به‌تازگی اولین مدل ایرفون کاملاً بی‌سیم خود را با نام Stylish TWS معرفی کرده است.

0

با عرضه ایرپاد بی‌سیم اپل شرکت‌های مشهور و گم‌نام فراوانی سعی کردند تا یک رقیب مناسب برای آن عرضه کنند. با این‌که از نظر کیفیت صدا گزینه‌های بسیار بهتری نسبت به AirPods وجود دارد اما هیچکدام از نظر راحتی استفاده و جفت کردن با گوشی در سطح ایرپاد نبودند. حالا شرکت وان‌مور هم وارد رقابت شده و Stylish TWS را معرفی کرده است.

این ایرفون همان‌طور که از نامش پیداست ظاهر بسیار زیبایی دارد و از نوع درون گوشی برای آیزولیشن بهتر طراحی شده است. ابعاد این ایرفون نیز نسبتاً کوچک است و احتمالاً در استفاده از آن به مشکلی برخورد نخواهید کرد. به گفته وان‌مور با هر شارژ می‌توانید روی دو ساعت و نیم پخش موسیقی حساب کنید. کیسی که با این ایرفون همراه است نیز می‌تواند تا دوبار آن را شارژ کند.

این ایرفون‌ها در دو رنگ مشکی و طلایی عرضه خواهند شد و البته به نظر نمی‌رسد قابلیت خاصی نسبت به رقبای محبوب‌تری از شرکت‌های Jabra، Bose و سنهایزر داشته باشند. علاوه بر این دوام شارژ ۲.۵ ساعته نسبت به دوام شارژ بالاتر از ۴ ساعت در رقبا یک نقطه ضعف بزرگ محسوب می‌شود. وان‌مور همچنین اشاره‌ای به پشتیبانی از کدک‌های بلوتوث باکیفیت مثل aptX یا LDAC نیز نکرده است.

با این‌حال اگر وان‌مور Stylish TWS بتواند از نظر کیفیت صدا در حد مدل باسیم Triple Driver خود عمل کند با قیمت ۹۹ دلاری از بسیاری از رقبا انتخاب هوشمندانه‌تری خواهد بود.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.