اچ‌تی‌سی Desire 12s با صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی رونمایی شد

در راستای تحقق وعده قبلی یکی از مدیران ارشد شرکت تایوانی HTC، ساعاتی پیش شاهد معرفی گوشی میان رده Desire 12s با قیمت پایه 225 دلاری بودیم.

0

شرکت اچ‌تی‌سی به هیچ عنوان اوضاع خوبی در بازار گوشی هوشمند ندارد، با این حال همچنان مصر به باقی ماندن در گود رقابت است. پیرامون همین داستان نیز شاهد معرفی گوشی میان رده Desire 12s بودیم که ساخت آن از زبان طراحی دیزایر 12 استفاده شده است.

در قاب جلویی این محصول شاهد به کار گیری نمایشگری 5.7 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‎دی پلاس هستیم. همچنین تراشه هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون 435 قرار است نقش قلب اچ‌تی‌سی Desire 12s را در کنار 3 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی بازی کند.

البته مدلی قدرتمندتر با 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی نیز قابل سفارش است. از دیگر ویژگی‌های گوشی‌های میان رده جدید شرکت اچ‌تی‌سی می‌توان به دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی، سنسور اثر انگشت تعبیه شده در قاب پشتی، باتری 3075 میلی‌آمپر ساعتی و قدرت گرفتن از اندروید 8 اوریو اشاره کرد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.