رابط کاربری MIUI 10 برای وان‌پلاس 6 و 6T پورت شد

نسخه 10 رابط کاربری MIUI که بر پایه اندروید پای 9 و برای گوشی‌های شیائومی طراحی شده حالا به تازگی بر روی گوشی‌های وان‌پلاس 6 و وان‌پلاس 6T پورت شده است.

0

مدت‌ها پیش شرکت شیائومی رابط کاربری MIUI را برای کاربران دیگر گوشی‌های اندرویدی هم عرضه می‌کرد. شیائومی پس از مدتی دست از این کار برداشت. با این حال امکان آنلاک کردن گوشی و فلش آن وجود دارد. کمپانی هم فایل کامل رام خود را در وبسایت خود قرار می‌دهد.

نسخه 10 رابط کاربری MIUI بر پایه اندروید پای 9 ساخته شده و حالا به تازگی بر روی گوشی‌های وان‌پلاس 6 و وان‌پلاس 6T پورت شده است. این رابط به صورت غیررسمی منتشر شده و با توجه به ماهیت آن نمی‌توان انتظار داشت که دقیقا همانند گوشی‌های شیائومی عمل کند.

این پورت بر پایه بیلد شماره 8.11.23 شیائومی ساخته شده. برای نصب رابط کاربری MIUI بر روی دستگاه وان‌پلاس خود باید نسخه رام شما 0B8 یا جدیدتر باشد. همچنین باید با ساختار کلی رام و فلشینگ آشنا باشید تا مشکلی برای شما پیش نیاید.

به صورت کلی پس از تست‌های مختلف، همه چیز از جمله ناچ و روشنایی خودکار به درستی کار می‌کنند. قابلیت‌هایی مانند NFC، چراغ قوه، دوربین اصلی MIUI، حساب‌های Mi و چرخش خودکار کامل نشده‌اند و استفاده از آن‌ها در برخی موارد باعث می‌شود که دستگاه شما فریز شود. همچنان باید توسعه‌دهندگان روی این چند مورد زمان بیشتری را صرف کنند.

این پورت بیشتر تبدیل ایده به عمل است. کسانی که در زمینه فلشینگ و رام‌های کاستوم تجربه دارند، می‌دانند که برخی اپ‌ها مانند گوگل پلی و نتفلیکس به دلایل امنیتی روی یک دستگاه آنلاک شده کار نخواهد کرد.

باید پیش از هر کاری بوت‌لودر خود را با کاستوم ریکاوری TWRP آنلاک کنید. اگر خیلی تخصصی در این زمینه ندارید، پیشنهاد می‌کنیم که دست نگه‌دارید و بدون فکر تصمیم عجولانه‌ای نگیرید.

منبع Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.