اپ‌نت: تبدیل دست‌نوشته به متن دیجیتال با Pen to Print

4

تبدیل دست نوشته به متن اگرچه در نگاه اول کار سختی به نظر می‌رسد اما وقتی با چندین صفحه دست نوشته که قرار است آنها را تایپ کنید یا چند عکس از یک دست خط روبرو باشید مطمئنا به دنبال برنامه مناسب برای سرعت بخشیدن به کار خود خواهید بود.خبر خوب اینکه با اپلیکیشن‌ Pen to Print به سادگی می‌توانید دست نوشته خودتان را به متن دیجیتال تبدیل کنید.

در این مطلب از بخش اپ‌نت فارنت به سراغ اپلیکیشن‌ Pen to Print رفته‌ایم که با آن می‌توانید در زمانی کوتاه متن دست‌نویس خود را به متنی تایپ شده تبدیل کنید. این اپ توسط Serendi LTD برای اندروید و iOS طراحی و ارائه شده است.

برنامه تبدیل دست نوشته به متن برای اندروید و آیفون

اگر بخواهید در جایی از متنی که نوشته‌اید استفاده نمایید می‌توانید از آن  عکس تهیه کرده و همراه خود داشته باشید. اما ممکن است در حین تهیه عکس اشتباهی پیش آمده و یا در زمان لازم نتوانید از عکس موردنظر استفاده کنید.

در این‌صورت به یک اپلیکیشن OCR خوب و در عین حال کم‌حجم مثل Pen to Print نیاز دارید تا از نوشته‌تان عکس گرفته و از آن برای تبدیل دست خط به متن دیجیتال استفاده نمایید تا تصویری واضح‌تر و زیباتر از نوشته‌هایتان داشته باشید.

شاید کاربرد مهم‌تر چنین اپلیکیشنی قابلیت ویرایش و یا کپی و استفاده از بخشی از متن در جای دیگری باشد.

Pen to Print با دقت بالایی که دارد می‌تواند هر متنی را با هر دست‌خطی تشخیص داده و تبدیل نماید. با دارا بودن محیط کاربری بسیار ساده برای هر فردی با هر میزان اطلاعات و دانشی برای تبدیل دست خط به متن کاملا مناسب و قابل استفاده است.

دانلود Pen to Print برای تبدیل دست خط به متن

اگر بخواهید بعد از تبدیل دست نوشته به متن می‌توانید آن را ویرایش کرده و یا تغییراتی در آن اعمال کنید. در ادامه در هر فضایی که می‌خواهید فایل تبدیل شده‌ را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. anahita می‌گوید

    به شما اپلیکیشن ایبو رو که کاملا رایگان هم هست پیشنهاد میکنم:
    https://cafebazaar.ir/app/eboo.ocr.free

    آدرس سایت:
    http://www.eBoo.ir

    1. HamiSh می‌گوید

      مطمئنی رایگانه؟
      چون توی سایتش نوشته : جهت آزمایش می‌توانید 1 صفحه را رایگان تبدیل کنید

  2. عاطی می‌گوید

    فارسی رو پشتیبانی نمیکند.فقط زبانهایی که فونت لاتین دارن مثل المانی اسپانیایی انگلیسی و غیره

  3. zeynab.q85 می‌گوید

    فارسی رو هم پشتیبانی میکنه؟؟

    1. غلامرضا می‌گوید

      من که استفاده کردم از فارسی پشتیبانی نکرد