اپ‌نت: نبرد سایه‌ها Shadow Fight 3

در یک بازی مبارزه‌ای و مهیج با نام Shadow Fight 3 تجربه نبردهای فوق‌العاده را داشته باشید. این بازی هیجان‌انگیز را استودیوی NEKKI برای اندروید و iOS طراحی و عرضه کرده است.

0

بازی Shadow Fight 3 نبرد سایه‌ها را روایت می‌کند. در ابتدا از داستان بازی بی‌اطلاع بوده و با شرکت در یک مسابقه نمادین و شکست خوردن در آن به داستان اصلی پی خواهید برد. این روایت توسط نمایش یک کلیپ کوتاه صورت می‌پذیرد. شما به عنوان یک مبارز با لمس قسمت‌های مختلف صفحه حرکات حمله‌ای و دفاعی خودتان را پیاده کرده تا پیروز میدان باشید. حرکات مختلفی در بازی برایتان طراحی شده که با پیدا کردن و استفاده به‌موقع آن‌ها می‌توانید در مبارزه بسیار موفق باشید.

در سمت چپ کنترلر‌هایی برای حرکت بازیکن قرار دارند که در چهار جهت قابل تغییر هستندو در سمت راست می توانید از قدرت‌های مختلف بازیکن مانند مشت یا شمشیر استفاده کنید. شما باید بتوانید به مرور به این شناخت دست پیدا کرده که از طریق استفاده همزمان از کنتلرهای چپ و راست حرکاتی موثرتر را وارد نمایید. گرافیک بالای بازی و نیز تنوع در نوع مبارزه و سلاح‌ها باعث شده تا کاربران بسیاری در سرتاسر دنیا این بازی را به‌طور مداوم و اعتیادآوری دنبال نمایند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.