اپ‌نت: نبرد قهرمانانه در بازی Heroes of Warland

در یک بازی اکشن و هیجان‌انگیز با عنوان Heroes of Warland با سایر بازیکنان از سرتاسر دنیا به‌صورت آنلاین به رقابتی جذاب بپردازید. این بازی توسط استودیوی Nitro Games Oyj برای اندروید و آیفون عرضه شده است.

0

در بازی Heroes of Warland باید در گروه‌های چهار نفره قرار بگیرید و با دشمنانتان نبردهای تن به تن و مهیجی داشته باشید. بقیه گروه از سایر کسانی که به‌صورت آنلاین در بازی حضور دارند تشکیل شده است. این افراد مانند شما در این بازی شرکت کرده و از بین قهرمانان متعددی که بازی در اختیارتان می‌گذارد یکی را انتخاب نموده و با استفاده از توانایی‌های قهرمان خود بازی می‌کنند. شما باید با سایر گروه‌های چهر نفره رقابت کرده و قهرمان بازی شوید. اگر تجربه بازی Overwatch و یا Team Fortress 2 را داشته باشید می‌توان گفت این‌بازی هم گیم‌پلی نسبتاً مشابهی را برای موبایل شبیه‌سازی می‌کند.

هر کدام از بازیکنانی که به سلیقه خودتان انتخاب کردید را می‌توانید پس از هر مرحله ارتقا داده تا علاوه بر توانایی‌های منحصربفردشان قابلیت‌های بیشتری نیز پیدا کنند. باید از سلاح‌های شخصی‌شان استفاده کنند تا با کشتن دشمنان آن‌ها را از سر راه بردارند. در هر مرحله مامورت‌های مهیجی برایتان در نظر گرفته شده که هربار شمارا با چالشی جدید و هیجان‌انگیز روبرو می‌کند. در نهایت با از سر راه برداشتن همه دشمنان تبدیل به تیرانداز و بازیکن برتر میدان مبارزه شوید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.