اپ‌نت: ماهیگیری و کسب درآمد در بازی Hooked Inc: Fisher Tycoon

با عبور از دریاها و اقیانوس‌ها به صید ماهی و کارهای جذاب دیگر پرداخته و پول دربیاورید. در بازی Hooked Inc: Fisher Tycoon با شگفتی‌های دریاها روبرو شده و از یک سفر دریایی پرماجرا لذت ببرید. این بازی توسط استودیوی Lion Studios برای اندروید و iOS طراحی شده است.

0

شما در بازی Hooked Inc: Fisher Tycoon صاحب یک قایق زیبا هستید که با آن دور دنیا را از طریق دریاها و اقیانوس‌ها می‌گردید و ماهی‌های مختلفی را شکار کرده و از این طریق به درآمد می‌رسید. در هر دریایی که وارد می‌شوید ماهی‌های جدید و جالبی را می‌بینید که تنها با لمس آن‌ها می‌توانید صیدشان کنید. برای خودتان کارگرانی استخدام کرده تا در صید ماهی و نگهداری قایق به شما کمک کنند و در مواقعی که خودتان در بازی نیستید هم کارها را انجام داده تا شما نگران از دست دادن فرصت‌هایتان نباشید.

با سفر به دریاهای مختلف و به دست آوردن پول بیشتر می‌توانید افراد بیشتری را استخدام کرده و یا مهم‌تر و بهتر از آن قایق خود را ارتقا دهید. این کار برایتان اهمیت بیشتری خواهد داشت چرا که وقتی قایق بهتری داشته باشید از گزینه‌های بیشتری برای صید ماهی می‌توانید استفاده کنید و در نتیجه ماهی‌های ارزشمندتر و گران‌تری را شکار کنید. در ادامه می‌توانید با لمس یک دکمه بازی را از اول شروع کرده و خودتان را به صفر برسانید اما این‌بار با توجه به تجربیاتتان در دوره‌های قبلی بازی کنید تا سریع‌تر به پول بیشتر و قایق مجهزتر دست یابید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

بدون دیدگاه
  1. نورالدین نظری می‌گوید

    کو