گوشی اقتصادی Blu Vivo Go با قیمت ۸۰ دلار و با اندروید گو معرفی شد

شرکت کمتر شناخته شده Blu به تازگی با همکاری گوگل از گوشی مقرون به صرفه‌ای تحت عنوان Blu Vivo Go رونمایی کرده که قرار است با عنوان اولین گوشی مجهز به اندروید 9 پای نسخه گو در ایالات متحده عرضه شود.

0

از آنجا که گوشی اقتصادی Blu Vivo Go فاقد هرگونه ویژگی منحصر به فردی است، بدون هیچ مقدمه‌ای به مرور مشخصات سخت افزاری آن خواهیم پرداخت.

بر این اساس Blu Vivo Go از نمایشگری 6 اینچی با وضوح تصویر اچ ای پلاس با نسبت تصویر 18 به 9 بهره برده که هرچند فاقد هرگونه بریدگی است، با این حال حاشیه زیادی در اطراف آن مشاهده می‌شود.

در قاب پشتی گوشی جدید شرکت Blu از سنسور اثر انگشت دایره‌ای شکل و دو سنسور 8 و 0.3 مگاپیکسلی استفاده شده و این در حالی است که دوربین سلفی نیز به سنسور 5 مگاپیکسلی تجهیز شده است.

گوشی اقتصادی Blu Vivo Go

گوشی اقتصادی Blu Vivo Go در سینه میزان تراشه چهار هسته‌ای MediaTek 6739 با کلاک فرکانس 1.5 گیگاهرتز است که با 1 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی همراه شده است. هرچند در نگاه اول چنین سخت افزاری بسیار ضعیف محسوب می‌شود، با این حال در نظر داشته باشید که این گوشی از نسخه سبک و بهینه شده اندروید 9 پای بهره می‌برد.

در این پلتفرم نسخه کم حجم اپلیکیشن‌های پرکاربرد گوگل همچون Gmail, Google Assistant, search و Maps به صورت پیشفرض فعال است. همچنین در نظر داشته باشید که برنامه‌های مناسب با آن هم با پسوند گو در گوگل پلی قابل شناسایی هستند.

گوشی اقتصادی Blu Vivo Go از هم‌اکنون با قیمت 80 دلاری از طریق فروشگاه آنلاین آمازون قابل سفارش است. همچنین در جعبه این گوشی شارژر، یک جفت ایرباد، محافظ صفحه و کیس ساده نیز تعبیه شده است.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.