هواوی پی 30 پرو از صفحه‌نمایش خمیده OLED استفاده خواهد کرد

با این‌که هواوی پیش از این نیز گاهی از صفحات نمایش خمیده استفاده می‌کرد اما میت 20 پرو اولین پرچم‌دار اصلی شرکت با این ویژگی بود. به نظر می‌رسد پی 30 پرو نیز همین رویه را دنبال کند.

0

هواوی برای اولین بار در گوشی هواوی میت RS پورش دیزاین از صفحه‌نمایش خمیده استفاده کرد. البته در میت 20 پرو هم ما شاهد عرضه گسترده‌تر این نوع صفحه‌نمایش بودیم. حالا طبق برخی گزارش‌ها به نظر می‌رسد که صفحه‌نمایش هواوی پی 30 پرو هم چنین صفحه‌نمایشی خواهد داشت و این نوع صفحه‌ها در دست تولید باقی خواهند ماند.

صفحه‌نمایش هواوی پی 30 پرو همانند میت 20 پرو از صفحه‌نمایش خمیده OLED بهره خواهد گرفت. احتمالا این صفحه توسط ال‌جی یا BOE تولید شود. هر دو شرکت وظیفه ساخت صفحه‌نمایش میت 20 پرو را بر عهده داشتند. از نظر بریدگی صفحه هم باید انتظار یک ناچ معمولی را داشت. نوا 4 هواوی احتمالا از یک حفره در صفحه استفاده کند اما صفحه‌نمایش هواوی پی 30 پرو اینگونه نخواهد بود.

در حال حاضر تنها شرکتی که توانایی ساخت صفحه‌نمایش OLED با یک حفره درون آن را دارد، شرکت سامسونگ است. احتمالاً این غول کره‌‌ای این تکنولوژی را برای محصولات خود استفاده خواهد کرد و خدمات خود را به هواوی ارائه نخواهد داد. حالا شرکت‌هایی مانند هواوی دو انتخاب پیش روی خود دارند. یا اینکه از ناچ معمولی استفاده کنند، یا اینکه به صفحه‌نمایش LCD معمولی روی بیاورند.

حالا باید تا سال آینده میلادی منتظر بمانیم و ببینیم که هواوی چه نقشه‌هایی برای پی 30 پرو دارد. اگر هواوی بخواهد مانند پی 20 و میت 20 عمل کند، باید شاهد حضور پنل LCD در پی 30 معمولی باشیم. بدین ترتیب صفحه‌نمایش OLED با ناچ در پی 30 پرو مشاهده خواهد شد. ممکن است پی 30 معمولی یک حفره داشته باشد. از این طریق، این سری محصول توانایی رقابت با سری گلکسی اس 10 سامسونگ را خواهد داشت.

منبع Phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.