قیمت گلگسی اس 10، اس 10 پلاس و اس 10 لایت سامسونگ لو رفت

هرچند مدت زمان زیادی تا معرفی گوشی‌های پرچم‌دار سری گلکسی اس 10 سامسونگ باقی مانده، با این حال برخی منابع نزدیک به شرکت کره‌ای قیمت احتمالی این محصولات را فاش کردند.

0

هفته‌های اخیر شایعات متعددی پیرامون مشخصات ظاهری و ویژگی‌های سخت افزاری گوشی‌های سری گلکسی اس 10 سامسونگ شنیده‌ایم. در همین راستا نیز یکی از منابع نزدیک به شرکت سامسونگ قیمت گلگسی اس 10 را فاش کرده است: قیمت پایه 670 پوند برای بریتانیا؛ یعنی 70 پوند پایین‎تر از نسخه پایه گلکسی اس 9. (البته برای گلکسی اس 10 لایت)

منبع خبر همچنین با در نظر گرفتن نرخ برابری یورو در مقابل دلار، جدول فوق را تدوین کرده و مدعی شد که در قیمت‌های مندرج هزینه‌های جانبی از جمله مالیات و ضمانت نامه نیز اعمال شده است. به این ترتیب قیمت گلگسی اس 10 در آمریکا نیز احتمالاً چیزی بین ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ دلار برای نسخه‌های مختلف این پرچم‌دار خواهد بود.

توجه داشته باشید که نسخه 1 ترابایتی گلکسی اس 10 پللاس احتمالاً همان مدل مشهور مجهز به 6 دوربین (چهار دوربین در قاب پشتی و دو دوربین سلفی) با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G است. می‌توان پیش‌بینی کرد که این نسخه کمی دیرتر از مدل‌های دیگر در نیمه دوم سال 2019 راهی بازار خواهد شد.

در ادامه گزارش آمده است که گلکسی اس 10 احتمالاً قابلیت شارژ معکوس سایر گجت‌ها را خواهد داشت؛ چیزی که پیش‌تر در هواوی میت 20 پرو نیز مشاهده کرده‌ایم.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.