گلکسی اس 10 لایت سامسونگ شاید این شکلی باشد

منابع نزدیک به شرکت سامسونگ تائید کردند که گلکسی اس 10 دارای نسخه‌ای مقرون به صرفه‌تر با پسوند لایت هم خواهد بود که تازگی تصویر رندر شده منتسب به آن به بیرون درز پیدا کرده است.

0

قیمت گوشی‌های هوشمند طی سال‌های اخیر به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده است. همین امر باعث می‌شود خرید مدل‌های پرچم‌دار صرفاً برای طیف خاصی از افراد امکان‌پذیر باشد. سامسونگ با توجه به این موضوع در نظر دارد سال آینده از گلکسی اس 10 لایت به عنوان نسخه مقرون به صرفه سری گلکسی اس 10 رونمایی کند که برخی قابلیت‌های مدل اصلی همچون نمایشگر تمام صفحه و دوربین دوگانه را یدک میکشد.

در همین راستا نیز به تازگی تصویر رندر شده منتسب به گلکسی اس 10 لایت و قاب نمایشگر آن منتشر شده است که استفاده از نمایشگر تمام صفحه تخت در این محصول را تائید می‌کند.

گلکسی اس 10 لایت

همان‌طور که در تصویر فوق نیز مشاهده می‌شود، در قاب گوشی فوق هیچ‌گونه بریدگی یا انحنا تعبیه نشده است، از این رو مدل مقرون به صرفه گلکسی اس 10 از نمایشگری تخت 5.8 اینچی با بریدگی نقطه‌ای بهره خواهد برد؛ مشابه این نمایشگر را پیش‌تر سامسونگ در گلکسی A8s استفاده کرده است.

تصاویر از پیش درز کرده منتسب به گلکسی اس 10 لایت همچنین تائید می‌کند که این محصول از سنسور اثر انگشت تعبیه شده در کناره بدنه و دوربین دوگانه بهره خواهد برد؛ از این رو نه خبری از سنسور اثر انگشت یکپارچه شده با نمایشگر است و نه بایستی منتظر دوربین سه‌گانه باشیم.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.