تصاویر و مشخصات فنی کامل پی اسمارت ۲۰۱۹ هواوی منتشر شد

با این‌که هواوی هنوز رسماً پی اسمارت ۲۰۱۹ را معرفی نکرده اما یک فروشگاه فرانسوی به نام Boulanger تصاویر و مشخصات این گوشی را منتشر کرده است.

0

با وجود این‌که وب‌سایت Boulanger حالا این صفحه از وب‌سایت خود را حذف کرده اما می‌توانیم نگاهی به مشخصات و تصاویر پی اسمارت ۲۰۱۹ هواوی داشته باشیم. با موفقیت خوب گوشی پی اسمارت حالا هواوی به فکر عرضه جانشین آن افتاده است.

پی اسمارت ۲۰۱۹ با یک صفحه‌نمایش 6.2 اینچی IPS با وضوح 1080p عرضه خواهد شد که به سبک میت 20 یک بریدگی کوچک برای دوربین سلفی در بالای آن قرار دارد. با این‌وجود حاشیه پایینی صفحه ضخامت بیشتری از پرچم‌داران دارد اما حداقل جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون حفظ شده است. هواوی رنگ‌بندی دوگانه و گرادیانی خود و بدنه شیشه‌ای را به پی اسمارت جدید نیز آورده و همان‌طور که می‌بینید رنگ gradient blue این مدل از آبی آسمانی تا آبی تیره را در خود دارد.

پی اسمارت جدید همچنین از تراشه Kirin 710 هواوی استفاده خواهد کرد که جانشین خوبی برای Kirin 659 بوده و می‌توان عملکرد آن را با سری اسنپ‌دراگون ۶۶۰ کوالکام مقایسه کرد. هواوی همچنین برای این گوشی ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز در نظر گرفته که می‌توانید آن را با کارت حافظه microSD گسترش دهید.

پشت گوشی میزبان حسگر اثر انگشت و همچنین دوربین دوگانه ۱۳+۲ مگاپیکسلی است. دوربین دوم البته کاربردی به‌جز تشخیص عمق ندارد و خبری از لنز تله‌فوتو نیست. در بریدگی صفحه‌نمایش هم یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی جای گرفته که احتمالاً قابلیت تشخیص چهره (هرچند نه‌چندان ایمن) را داراست.

پی اسمارت ۲۰۱۹ از اندروید ۹ پای به همراه رابط کاربری EMUI 9 استفاده خواهد کرد و به باتری ۳۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است. نکته ناامیدکننده استفاده از درگاه قدیمی microUSB به‌جای USB-C است اما حداقل جک هدفون و رادیوی FM از مزایای اتصالات این گوشی هستند.

قیمت و زمان عرضه پی اسمارت ۲۰۱۹

پی اسمارت ۲۰۱۹ با قیمت ۲۵۰ یورو از ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد. هواوی همچنین نسخه پی اسمارت پلاس را نیز با ۴ گیگابایت رم با قیمت حدودی ۳۰۰ یورو عرضه خواهد کرد.

منبع Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.