چگونه اطلاعات خود را از گوشی قدیمی به گوشی جدید هواوی منتقل کنیم؟

با استفاده از اپلیکیشن Phone Clone هواوی امکان انتقال اطلاعات از گوشی قدیمی به گوشی جدید هواوی در آسنانترین روش ممکن موجود است. در این مطلب از فارنت می‌توانید آموزش انجام این کار را به صورت تصویری و قدم به قدم دنبال کنید.

3

حتماً می‌دانید یکی از چالش‌های خرید گوشی جدید انتقال اطلاعات از گوشی قدیمی به جدید است. این اطلاعات می‌تواند شامل تصاویر، ویدئوها، مخاطبین، پیامک‌ها و اکانت‌های مختلف روی گوشی باشد. خوشبختانه اگر قصد خرید یک گوشی جدید از هواوی را دارید اپلیکیشن Phone Clone کار جابجایی اطلاعات از گوشی قدیمی را برایتان به طور خودکار و سریع انجام خواهد داد.

اگر هر یک گوشی هواوی را به تازگی خریداری کرده‌اید می‌توانید به آسانی نسبت به انتقال اطلاعات از گوشی قدیمی به جدید اقدام لازم را انجام دهید. ویدیوی زیر می‌تواند مراحل کامل انجام این کار را به وطر کامل برای شما تشریح کند.

در عین حال می‌توانید اموزش قدم به قدم زیر را به صورت متنی دنبال کنید و طبق مراحل زیر اطلاعات خود را از گوشی قدیمی به گوشی جدید منتقل کنید.

نحوه انتقال اطلاعات از گوشی قدیمی به گوشی جدید هواوی با Phone Clone

  1. اپلیکیشن Phone Clone را بر روی هر دو گوشی دانلود کرده و باز کنید.

    اگر این اپلیکیشن روی گوشی شما به‌صورت پیش‌فرض وجود ندارد کافیست آن را از پلی استور گوگل (برای اندروید) یا اپ استور اپل (برای iOS و آیفون) دانلود کنید. توجه کنید این اپلیکیشن را باید بر روی هر دو گوشی قدیمی و جدید نصب کنید.

  2. در گوشی قدیمی خود گزینه This is the old phone و گوشی جدید گزینه This is the new phone را انتخاب کنید.
  3. حالا در گوشی قدیمی دسترسی‌های مورد نیاز را با فشردن دکمه ALLOW به Phone Clone بدهید.
  4. در گوشی جدید خود سیستم‌عامل گوشی قدیمی (اندروید، آیفون 5 یا جدیدتر و یا سایر دستگاه‌های iOS) را انتخاب کنید.
  5. حالا گوشی جدید شما یک هات‌اسپات وای‌فای ایجاد خواهد کرد که باید گوشی قدیمی را به آن شبکه وای‌فای متصل کنید.
  6. برای این‌کار کافیست بارکد QR روی صفحه گوشی جدید را با گوشی قدیمی اسکن کنید.
  7. حالا پس از اتصال موفق می‌توانید موارد مورد نظرتان برای انتقال را انتخاب کنید.

    این موارد می‌تواند شامل تصاویر، ویدئوها، قرارهای تقویم، پیامک‌ها، تاریخچه تماس و … را برای انتقال به گوشی جدید باشد.

  8. حالا با فشردن دکمه Transfer انتقال اطلاعات آغاز خواهد شد.

    توجه کنید که نباید اتصال به شبکه وای‌فای را تا پایان عملیات قطع کنید.

به این ترتیب با امنیت و سرعت بالا تمام اطلاعات مورد نظرتان از گوشی قدیمی به گوشی جدید منتقل خواهد شد و نیاز به اتصال به کامپیوتر یا استفاده از اپلیکیشن‌های جانبی متعدد نخواهید داشت.

منبع huawei
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. فریا می‌گوید

    سلام . گوشی قبلیم ب دلایلی گم شده و خاموشه ،چجوری میتونم اطلاعات و عکسها رو انتقال بدم گوشی جدیدم؟پاسخ بدین ممنون میشم آیا راهی هست؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      به نظرتون میشه؟ اگر اطلاعات رو به صورت آنلاین بکاپ گرفتید می‌تونید دسترسی داشته باشید اما اگر اطلاعات روی گوشی هست یا باید به خود گوشی دسترسی داشته باشید یا گوشی روشن و آنلاین باشه که بازم دسترسی به گوشی نیازه.

  2. مسعود می‌گوید

    سلام من خیلی وقت پیش حساب جیمیلم رو حذف کردم و یادم نبود با این حساب در اینستا فعال هستم الان برای حذف حساب ا ینستام باید چکار کنم. لطفا کمک کنید. ممنون