وان‌پلاس 6T مک‌لارن ادیشن با ١٠ گیگابایت رم و شارژ سریع ٣٠ واتی معرفی شد

پس از درز شایعات متعددی پیرامون نسخه ارتقا یافته وان‌پلاس 6T، شرکت چینی سرانجام این محصول را با پسوند مک‌لارن ادیشن رونمایی کرد.

0

همان‌طور که شاید بتوان از نام این محصول نیز حدس زد، شرکت چینی در ساخت گوشی وان‌پلاس 6T مک‌لارن ادیشن با شرکت خودروسازی مک‌لارن همکاری داشته است.

فارغ از تغییرات ظاهری، وان‌پلاس 6T مک‌لارن ادیشن نسبت به نسخه اصلی دارای چند برتری از جمله 10 گیگابایت حافظه رم، 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و پشتیبانی از شارژ سریع 30 واتی است.

بدیهی است که وان‌پلاس در ساخت این محصول از ماشین‎های لوکس مک‌لارن ایده گرفته باشد. بر این اساس قاب پشتی وان‌پلاس 6T مک‌لارن ادیشن  از جنس فیبر کربن با طرحی حاشیور مانند سفید ساخته شده که در هنگام تابش نور مستقیم می‌درخشد. در قسمت پایین فریم نیز از لوگوی مک‌لارن و هاله‌ای نارنجی‌رنگ استفاده شده است.

این رنگ احتمالاً الهام گرفته شدن از رنگ ماشین بروس مک‌لارن در جایزه بزرگ موناکو در سال 1966 است. در جعبه این محصول شاهد تعبیه یک شارژر 30 واتی با کابل نارنجی‌رنگ هستیم که قادر به شارژ 50 درصد ظرفیت باتری در مدت زمان 20 دقیقه است. سازگاری یا عدم سازگاری این شارژر با نسخه اصلی وان‌پلاس مشخص نیست.

وان‌پلاس 6T مک‌لارن ادیشن

از دیگر ویژگی‌های گوشی وان‌پلاس 6T مک‌لارن ادیشن می‌توان به نمایشگری 6.4 اینچی AMOLED با وضوح تصویر 1080 در 2340 پیکسل، تراشه اسنپ‌دراگون 845، دوربین اصلی دوگانه 16 مگاپیکسلی با گشادگی دیافراگم  f/1.7 در قاب پشتی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با  f/2.0 و سنسور اثر انگشت یکپارچه شده با قسمتی از نمایشگر اشاره کرد.

این محصول ابتدا در ایالات متحده و اروپای غربی و سپس در چین هند و برخی کشورهای آسیایی با قیمت 699 دلاری عرضه خواهد شد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.