با این ژاکت هوشمند گوگل دیگر گوشی هوشمندتان را فراموش نخواهید کرد

ژاکت هوشمند گوگل و Levi’s قابلیت جدیدی را معرفی کرده که به واسطه آن دیگر هرگز گوشی هوشمند خود را در جایی فراموش نخواهید کرد. با فارنت همراه باشید…

0

ژاکت هوشمند ژاکارد گوگل با معرفی قابلیت Always Together هنگامی که فاصله نسبتاً دوری از گوشی خود برسید، شروع به تولید صدایی می‌کند تا شما را متوجه فراموش شدن گوشی کند. زمانی که این ویژگی فعال شود هم ژاکت و هم گوشی آماده به کار خواهند شد. بنابراین با ایجاد شرایط لازم، هم گوشی اعلانی را نمایش می‌دهد و هم دکمه قرار گرفته روی آستین ژاکت شروع به چشمک زدن و لرزش خواهد کرد.

علاوه بر این یک گزینه اختیاری به نام Find Your Phone وجود دارد که با فعال کردن آن، ژاکت گوشی هوشمند شما را مجاب به زنگ خوردن در بالاترین میزان صدا می‌کند.

این مورد می‌تواند یک ویژگی جذاب برای اضافه شدن به قابلیت‌های قبلی ژاکت شامل کنترل موزیک در حال پخش گوشی و تغییر پینگ‌های روی اپلیکیشن گوگل مپ باشد. اوایل سال جاری بود که یک آپدیت جالب برای پلتفرم ژاکارد منتشر شد و ویژگی‌های مناسبی برای آن به همراه داشت.

البته تصمیم‌گیری در این مورد که چنین ویژگی‌هایی می‌تواند شما را برای پرداخت 350 دلار برای خرید این ژاکت جذب کند به عهده خودتان است. نظر شما در مورد این ژاکت هوشمند چیست؟

منبع The Verge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.