همکاری سامسونگ با برند جعلی سوپریم خشم هواداران را برانگیخت!

سامسونگ در مراسم رونمایی از گوشی گلکسی A8s در چین از همکاری با برند مشهور سوپریم خبر داد؛ اما نه برند اصلی آمریکایی بلکه برند جعلی مشابه سوپریم!

0

روز گذشته سامسونگ در چین یکی از گوشی‌های میان‌رده مهم خود را با نام گلکسی A8s معرفی کرد که اولین گوشی با حفره درون صفحه‌نمایش برای دوربین سلفی است. در این مراسم سامسونگ همچنین خبر از همکاری با برند مشهور سوپریم داد؛ اما ظاهراً همکاری سامسونگ با برند جعلی سوپریم بوده است!

اگر در حوزه مد یا اسکیت‌بورد سررشته داشته باشید حتماً برند آمریکایی مشهور Supreme با لوگوی قرمزش را می‌شناسید. این برند آمریکایی  ۲۴ سال پیش در نیویورک پایه‌گذاری شده و می‌توان گفت از گران‌ترین برندها نیز محسوب می‌شود. اما جالب است بدانید یک برند جعلی سوپریم نیز در ایتالیا شروع به‌کار کرده و سامسونگ حالا با این برند وارد همکاری شده است!

سوپریم ایتالیا هیچ ارتباطی به سوپریم اصلی نداشته و صرفاً از لوگوی این شرکت سواستفاده می‌کند. با این‌حال طبق قوانین ایتالیا این شرکت هیچ مشکلی برای فعالیت در کشورش ندارد. به نظر می‌رسد چین و سامسونگ هم مشکلی با برندهای جعلی ندارند و حالا قرار است بین این دو شرکت یک همکاری شکل بگیرد. سوپریم ایتالیا قرار است با همکاری سامسونگ فروشگاه‌های خود را در کشور چین نیز افتتاح کند اما هنوز مشخص نیست چه محصولاتی قرار است در این فروشگاه‌ها عرضه شوند.

مدیرعامل برند جعلی سوپریم ایتالیا

سوپریم اصلی در نیویورک اعلام کرد که هیچ همکاری با سامسونگ برای افتتاح فروشگاه در پکن نداشته و این اخبار از سوی شرکت‌های جعلی پخش شده است. جالب است بدانید دو مدیرعامل برند جعلی سوپریم نیز با اعتماد به نفس کامل در مراسم سامسونگ روی صحنه آمده و گفتند جوانان امروز می‌توانند متفاوت بودن خود را با محصولات دو برند که هر دو با حرف S‌ شروع می‌شوند به نمایش بگذارند!

پس از پایان استریم این مراسم مدیر بازاریابی دیجیتال سامسونگ در چین در یک پست شبکه اجتماعی Weibo (که البته حالا حذف شده است) اعلام کرد سامسونگ با برند سوپریم ایتالیا و نه سوپریم نیویورک همکاری می‌کند.

به این ترتیب بعید است سامسونگ در آمریکا نیز بتواند در آینده با برند سوپریم اصلی همکاری داشته باشد.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.