آپدیت تلگرام 5.0 با طراحی و قابلیت‌های جدید منتشر شد

آپدیت جدید پیام‌رسان موبایلی تلگرام در حالی منتشر شده که عمده تغییرات آن مربوط به بازطراحی بخش به اشتراک‌گذاری فایل‎ها مدیا در پروفایل مخاطبین و گروه‎ها است.

0

آپدیت تلگرام 5.0آپدیت تلگرام 5.0 شامل 400 تغییر جزئی و باگ رفع شده برای پلتفرم iOS است. همچنین در نسخه اندروید این پیام‌رسان موبایلی که در کمتر از 4 سال توانسته 200 میلیون کاربر را جذب کند، شاهد اعمال برخی تغییرات ظاهری از جمله راحت شدن دسترسی به فایل به اشتراک گذاشته شده با مخاطبین یا گروه‌ها هستیم.

بر این اساس در آپدیت تلگرام 5.0 زیرساختی تعبیه شده که فرد می‌تواند به طور مستقیم به فایل‎هایی که با مخاطبین یا در گروه‎های مختلف به اشتراک گذاشته در پروفایل خود دسترسی پیدا کند. علاوه بر این سرعت بارگذاری و کیفیت پیش‌نمایش تصاویر به اشتراک گذاشته شده در این صفحه افزایش یافته است.

علاوه بر ارتقا زبان طراحی، در بخش لینک‎های share شده نیز اطلاعات بیشتری اکنون ارائه می‌شود. دیگر بخش بازطراحی شده مربوط به تنظیمات اصلی برنامه است که مدریت اعلانیه‎ها را راحت‌تر می‌کند. به عنوان یک قابلیت جدید نیز می‌توان به نوتیفیکیشن‌های درون برنامه‌ای قابل گسترش اشاره کرد.

در آپدیت تلگرام 5.0 همچنین می‌توان شیوه نمایش شمارنده پیام‎های خوانده نشده برای هر فرد یا گروه را شخصی سازی کرد. برای این کار تنها کافیست مسیر Settings > Notification and Sound را دنبال کرده و به سربرگ badge counter بروید.

آپدیت تلگرام 5.0

دیگر تغییر آپدیت تلگرام 5.0  مربوط به ابزار ویرایش تصویر پروفایل است که اکنون اجازه می‌دهد به شکل کارآمدتری تصویر مدنظر را برش داده و به عنوان پروفایل انتخاب کنید. درنهایت می‌توان به نسل دوم فناوری Instant View اشاره کرد که اکنون از زبان‎هایی که از سمت راست به چپ نوشته می‌شوند در کنار جداول، تصاویر با پیوست لینک و … پشتیبانی می‌کند. این ویژگی باعث افزایش سرعت بارگذاری پیش‌نمایش صفحات وب و راحت‌تر شدن مرور آن‌ها خواهد شد.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.