گوشی آنر View 20 با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و حفره درون صفحه‌نمایش در راهست

سونی و سامسونگ هر دو سنسورهایی 48 مگاپیکسلی برای برای گوشی‌های هوشمند معرفی کردند. حالا گوشی جدید آنر یکی از گوشی‌هایی است که دارای چنین سنسوری خواهد بود.

0

آنر View 20 امروز معرفی شد. این محصول از سنسور IMX586 سونی استفاده می‌کند. همچنین پردازنده Kirin 980 هواوی هم درون این محصول قرار گرفته است. گوشی آنر View 20 همانند گوشی Nova 4 از حفره درون صفحه‌نمایش برای قرار دادن دوربین سلفی استفاده خواهد کرد.

این گوشی ادامه‌دهنده گوشی View 10 است. گوشی میان‌رده‌ای که مدتی پیش معرفی شد و نسبتا مشخصات خوبی داشت. البته که هنوز مشخصات کامل آنر View 20 منتشر نشده و شرکت اطلاعات کاملی را ارائه نداده است. اوایل دی ماه باید شاهد معرفی این گوشی در چین باشیم و مدتی بود نوبت معرفی جهانی آن خواهد رسید. چیزی که می‌دانیم این است که این محصول نسبت به نسخه قبلی خود بسیار قوی‌تر خواهد بود و به دنبال رقابت بیشتر است.

در این حوالی، شیائومی هم قصد دارد که گوشی 48 مگاپیکسلی خود را در ماه آینده معرفی کند. لین بین، بنیانگذار و ریاست شرکت، یک عکس را در ویبو منتشر کرد که دوربینی 48 مگاپیکسلی بر روی یک دستگاه ناشناخته را نمایش می‌دهد. به جز لنز و نوشته 48MP چیز دیگری از این گوشی مشخص نیست. اما باید ماه آینده منتظر آن باشیم.

آنر View 20

سنسور سامسونگ و سونی از نظر مشخصات نسبتا به یکدیگر شباهت دارند. هر دو سنسور، پیکسل‌های 0.8 میکرونی دارند، اما اندازه فیزیکی آن‌ها بزرگ‌تر از رقبا است و اندازه‌ای حدود 1/2.0 اینچ دارند. هر دو شرکت اعلام کرده‌اند که هر پیکسل توانایی شناسایی پیکسل کناری را دارد و می‌توان تصاویری همانند یک سنسور 12 مگاپیکسلی با پیکسل‌های 1.6 میکرونی ایجاد کرد. برای مقایسه، پیکسل 3 و آیفون XS هر دو دوربینی 12 مگاپیکسلی با پیکسل‌های 1.4 میکرونی دارند.

گوشی‌های با چنین رزولوشن و چنین ارقام پیش از این هم وجود داشته‌اند. سال‌ها پیش نوکیا 808 سنسوری 41 مگاپیکسلی داشت. لومیا 1020 هم همینگونه بود. اما مگاپیکسل اهمیت بالایی ندارد و نرم‌افزار، اندازه سنسور و پیکسل و همچنین لنز تاثیر زیادی در کیفیت تصویر دارد. به هر حال ما منتظر تصاویر نمونه از گوشی آنر View 20 هستیم تا ببینیم این محصول چه توانایی دارد.

جزئیات بیشتر از آنر View 20 در آینده نزدیک اعلام خواهد شد.

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.