آشوب در فرانسه گریبان اپل استور شهر بوردو را نیز گرفت

جلیقه‌زردهای معترض فرانسوی سن‌کاترین اپل استور در بوردو فرانسه را مورد حمله قرار دادند و خسارات گسترده‌ای را به این فروشگاه بزرگ وارد کردند. با فارنت همراه باشید…

3

خرابکارهای معروف به جلیقه‌زردها در و پنجره‌های فروشگاه اپل استور بوردو را شکستند و پس از ورود به داخل فروشگاه محصولات مختلف مانند مک‌بوک، آیفون و آی‌پد از دسته‌های گوناگون را خراب کردند. در حالیکه آشوب‌گران از با خاک یکسان کردن محل مورد نظر خودداری کردند اما خسارت وارده از این حمله مدت زمان و هزینه زیادی را برای جبران روی دست اپل باقی گذاشته است. با آغاز صبح روز یکشنبه تخته‌های چند لایه روی در و پنجره‌های فروشگاه قرار داده شد تا از حملات بیشتر به این مرکز بزرگ جلوگیری به عمل آید.

ویدیوهای بسیاری از این حادثه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است و در توییتر به وفور می‌توان ویدیوهای مختلف از این حادثه را پیدا کرد. افزایش ناآرامی‌های سیاسی سبب به وجود آمدن گروه‌های مختلف آشوب‌گر شده است که خرابی‌ها و درگیری‌های اخیر به وجود آمده در کشور فرانسه را به بار آورده است.

اپل تاکنون هیچ بیانیه رسمی در مورد این حادثه منتشر نکرده است. آشوب‌های پیشین در پاریس خساراتی به فروشگاه اوپرای اپل و مقر جدیدترین پرچمدار این شرکت در خیابان شانزلیزه وارد آورده است. هر دو این مکان‌ها در برابر آشوب‌ها محکم شده و معاقبا بسته شده است. نظر شما در مورد آشوب‌های اخیر و تاثیرات آن‌ها چیست؟

منبع iPhone Firmware
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. زمانی می‌گوید

    حالا اگه ایران بود میشد سرخط خبرهای دنیا و اپل دو دقیقه بعد بیانیه تحریم ایران و برائت از ایرانیان صادر میکرد.

  2. پریسا می‌گوید

    از بین نبردن دزدیدن. شانس بیاریم ایران اینجوری نشه

    1. هومن محمدزاده می‌گوید

      توی خبر اینجوری اومده که دزدیدن ولی خب فک نکنم خبر اونطوریام راستشو گفته باشه
      به هر حال از بین بردن و دزدیدن فرق زیادی نداره
      اولی چهره شونو یکم مثبت تر نشون میده و دومی منفی تر که ترجیح دادم مثبت تر باشه چهره شون ولی درسته توی منبع گفته شده که دزدیدن