تصاویر پیکسل 3 لایت و پیکسل 3 لایت XL گوگل درز کرد

در ادامه درز شایعات در رابطه با گوشی‌های میان رده جدید گوگل، امروز نیز تصاویر منتسب به پیکسل 3 لایت و پیکسل 3 لایت XL گوگل به بیرون درز پیدا کرد.

0

گوشی‌های سری پیکسل علی‌رغم بهره‌مندی از ویژگی‌های منحصر به فرد از جمله پشتیبانی اختصاصی گوگل، با قیمتی بالا راهی بازار شده‌اند. همین امر باعث می‌شود در بسیاری از بازارها همچون بازار کشور خودمان، امکان خرید این محصولات صرفاً برای قشر خاصی از کاربران امکان‌پذیر باشد. شاید همین امر باعث شده باشد که گوگل دو مدل میان رده پیکسل 3 لایت و پیکسل 3 لایت XL را به این خانواده اضافه کند.

پیکسل 3 لایت و پیکسل 3 لایت XL

البته گوگل تنها شرکتی نیست که خواهان عرضه گوشی‌های میان رده هست، چراکه اپل نیز بر همین اساس امسال آیفون XR را راهی بازار کرد. اخبار از پیش درز کرده، گواهی می‌دهند سامسونگ نیز امسال گلکسی اس 10 لایت را به عنوان نسخه ارزان قیمت سری گلکسی اس 10 معرفی می‌کند.

به هر حال تصاویر منتسب به پیکسل 3 لایت و پیکسل 3 لایت XL گوگل نشان می‌دهد که در ساخت قاب پشتی این محصولات از همان زبان طراحی سری پیکسل 3 استفاده شده است. در هر دو مدل خبری از نمایشگر بدون حاشیه یا کم حاشیه با ناچ نیست، طوری که قاب جلویی این مدل‌ها با پیکسل 3 تقریباً یکسان است.پیکسل 3 لایت و پیکسل 3 لایت XL

احتمالاً پیکسل 3 لایت و پیکسل 3 لایت XL گوگل به ترتیب از نمایشگری 5.5 و 6 اینچی با نسبت تصویر 18 به 5 به 9 مجهز خواهند شد که حاشیه کناری آن‌ها به مراتب بیشتر از پنل به کار رفته در پیکسل 3 هست. به‌رغم افزایش حاشیه نمایشگر، گوگل به استفاده از یک بلندگو در قاب جلویی بسنده کرده است؛ بدین ترتیب دیگر خبری از بلندگوهای استریو دوگانه و دوربین واید در قاب جلویی این محصولات نیست.

تفاوت دیگر پیکسل 3 لایت و پیکسل 3 لایت XL گوگل نسبت به سری پیکسل 3، ساخته شدن قاب پشتی آن‌ها از جنس پلی کربنات به جای شیشه است. البته سنسور اثر انگشت همچنان در مکان قبلی تعبیه شده، با این حال انتظار داریم بیرون زدگی آن به دلیل حفظ شیشه از قاب پشتی کمی افزایش پیدا کرده باشد.

به‌رغم حذف موارد مذکور که به دلیل پایین آوردن هزینه ساخت گوشی اعمال شده، شرکت گوگل بار دیگر در این محصولات از جک 3.5 میلی متری صدا استفاده کرده است؛ قابلیتی که پرچم‌داران 2018 گوگل فاقد آن هستند.

از جمله مشخصات یکسان گوشی‌های پیکسل 3 لایت و پیکسل 3 لایت XL گوگل می‌توان به تراشه اسنپ‌دراگون 670، 4 گیگابایت حافظه رم و قدرت گرفتن پیش‌فرض از اندروید 9 پای اشاره کرد. منبع خبر مدعی است که مدل کوچک‌تر از باتری 2,915 میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد؛ خبری از ظرفیت باتری مدل XL نیست.

می‌توان پیش‌بینی کرد که گوشی‌های پیکسل 3 لایت و پیکسل 3 لایت XL گوگل در نمایشگاه MWC2019 به ترتیب با پایه قیمت 400 و 600 دلاری معرفی شوند.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.