فایل منیجر اندرویدی گوگل حالا از حافظه‌های USB پشتیبانی می‌کند

جدیدترین نسخه از فایل منیجر اندروید که توسط شرکت گوگل توسعه یافته، امکان مدیریت از فایل‌های موجود در حافظه‌های USB را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

0

در حاضر هم اپلیکیشن‌های مدریت فایل بی‌شماری در پلی استور برای کاربران پلتفرم اندروید قابل دسترس است، با این حال شرکت گوگل یک اپلیکیشن اختصاصی در این جهت عرضه کرده است که اکنون از حافظه‌های USB نیز پشتیبانی می‌کند.

اپلیکیشن Files by Google که پیش‌تر با نام Files Go نیز شناخته می‌شد، اولین فایل منیجر رسمی شرکت گوگل برای پلتفرم اندروید است که به رغم سازگار کامل با سایر قسمت‌های پلتفرم موبایلی این شرکت، دارای نقاط ضعفی از جمله عدم امکان انتقال فایل به حافظه‌های جانبی بود. خوشبختانه این موضوع در جدیدترین نسخه از فایل منیجر اندرویدی گوگل برطرف شده و کاربران می‌توانند فایل‌های خود را به حافظه‌های USB منتقل کرده و آن‌ها را مدریت کنند.

بدین ترتیب دیگر به اپلیکیشن‌های جانبی برای انتقال فایل‌های مختلف به حافظه‌های USB متصل شده به گوشی یا تبلت از طریق OTG احتیاجی نخواهید داشت. به‌روزرسانی جدید فایل منیجر اندرویدی گوگل همچنان امکان ایجاد، تغییر نام و تعیین شیوه نمایش فایل‌ها و فولدرها در هر دو حافظه داخلی و جانبی را فراهم می‌کند.

منبع engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.