ال‌جی گرم 17، سبک‌ترین لپ‌تاپ ۱۷ اینچی جهان معرفی شد

ال‌جی لپ‌تاپ تازه‌ای را از سری ال‌جی گرم که سری سبک و نازکی است معرفی کرده است. این لپ‌تاپ سبک‌ترین لپ‌تاپ 17 اینچی جهان است.

0

به تازگی ال‌جی از اولترابوک ال‌جی گرم 17 اینچی خود رونمایی کرد. این لپ‌تاپ در حقیقت.3 اینچ است و تنها 1.33 کیلوگرم وزن آن است. ضخامت کل لپ‌تاپ.8 میلی‌متر است. بدین ترتیب با سبک‌ترین لپ‌تاپ در کلاس اینچ مواجه هستیم.

اولترابوک ال‌جی گرم 17 حقیقتا از بسیاری لپ‌تاپ‌های 15 اینچی نازک‌تر است. حتی می‌توان وزن این محصول را با Dell XPS 13 مقایسه کرد. البته به دلیل داشتن صفحه‌نمایش17 اینچی، نیازمند یک فضای مناسب برای قرار دادن لپ‌تاپ هستید. به هر حال این لپ‌تاپ بزرگ است، اما وزن آن کار شما را آسان خواهد کرد و مشکلی نخواهید داشت.

بدنه اولترابوک ال‌جی گرم 17 از منیزیم و آلومینیوم نقره‌ای طراحی شده است. رزولوشن صفحه‌نمایش 2560 در 1600 است. در هسته محصول با یک پردازنده Core i7-8565U، گرافیک UHD 620، شانزده گیگابایت رم DDR4-2400 و 512 گیگابایت حافظه SSD روبرو هستیم. در حقیقت این محصول به عنوان یک محصول اداری شناخته خواهد شد.

بقیه امکانات استاندارد یک لپ‌تاپ هم در اولترابوک ال‌جی گرم قرار دارد. بلوتوث و وای‌فای که امکانات پایه هستند. سه درگاه USB 3 و یک درگاه USB-C برای شارژ در نظر گرفته شده است. همچنین شاهد حضور درگاه HDMI، میکرو اس‌دی، جک هدفون، دوربین اینفرارد و حسگر اثرانگشت هستیم. این لپ‌تاپ همچنین از Windows Hello هم پشتیبانی می‌کند. بدین ترتیب گزینه برای ورود به لپ‌تاپ و ارتباط با آن کم نخواهد بود.

به علاوه که اولترابوک ال‌جی گرم 17 باتری خوبی دارد. باتری این سری بر روی نسخه 13 اینچی 22 ساعت فعالیت دارد. اما در نسخه اینچی باید شاهد 19.5 ساعت فعالیت باشیم. متاسفانه ال‌جی میزان دقیق باتری را اعلام نکرده و باید برای پی بردن به عدد دقیق آن بیشتر صبر کنید.

قیمت این محصول 1699 دلار است. اگر به دنبال یک لپ‌تاپ 17 اینچی با سبکی و راحتی یک اولترابوک 13 اینچی هستید، چنین محصولی کاملا به درد شما خواهد خورد.

منبع Gizchina
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.