مشکلات دوربین دلیل اصلی تأخیر در عرضه نوکیا 9 بوده است

در مراسم عرضه نوکیا 8.1 شرکت HMD از برنامه‌های آینده و همچنین سرگذشت خود گفت. این شرکت همچنین از دلیل تأخیر در عرضه نوکیا 9 پرچم‌دار آینده خود سخن گفت.

0

مدتی بود که منتظر این مراسم بود. شرکت HMD همچنین بالاخره اعلام کرد که از این پس محصولات پرچمدار جزو تمرکزهای جدی شرکت خواهند بود. نوکیا 9 هم یکی از نکات بحث در این مراسم بوده است. البته قرار بود در همین مدت شاهد عرضه نوکیا 9 باشیم، اما عرضه آن به تاخیر افتاده است.

مدیر روابط عمومی این شرکت برتا گربراکت اعلام کرد که انتظار می‌رود که اوایل سال 2019 شرکت HMD یک پرچمدار تازه را معرفی کند. او در مصاحبه خود چندین بار به نوکیا 9 اشاره کرد و اعلام کرد که عرضه نوکیا 9 با تاخیر مواجه شده است. به گفته او، HMD تمرکز خود را بر روی کیفیت قرار داده است و در این مورد مشخصا از کیفیت محصول راضی نبوده است. تصاویری که توسط دوربین اصلی ثبت می‌شدند به میزان کافی خوب نبودند و به همین خاطر زمان عرضه این گوشی با تاخیر بیشتری مواجه شده است.

پرچمداران پیشین شرکت نوکیا 8 و نوکیا 8 Sirocco بودند. البته هر دو این گوشی‌ها فروش ناموفقی در بازار داشتند و مدیریت شرکت متوجه این امر شد. به همین خاطر شاهد امکانات کاملا متفاوتی در نوکیا 9 هستیم و کمپانی امیدوار است که فروش ناموفق سری‌های قبل را جبران کند. با این حال سال 2020 و 2021 برای شرکت مهم خواهد بود چون دو گوشی پرچمدار مهم را معرفی خواهد کرد.

نمایندگان شرکت تایید نکردند که دقیقا چه زمانی باید منتظر عرضه نوکیا 9 باشیم. با این حال می‌توان حدس‌های در مورد زمان زد. احتمالا یک یا دو ماه آینده پس از CES و قبل از MWC می‌توانیم منتظر ارائه چنین محصولی باشیم.

 

منبع Phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.