تصاویر و ویدئوی رندر شده از اکسپریا XZ4 کامپکت سونی منتشر شد

طی هفته‌های اخیر مشخصات و اطلاعاتی از سونی اکسپریا XZ4 افشا شده است و یک تصویر کلی از گوشی دریافت کرده‌ایم. حالا نوبت نسخه کوچک‌تر یا کامپکت این گوشی است.

0

رندرهای CAD گوشی‌ها مدتی است که بیش از پیش در حال افشا شدن است. چند روز پیش یک سری از رندرهای اکسپریا XZ4 منتشر شد. همانطور که گفتیم یک سری از مشخصات فنی محصول هم برای ما مشخص شد اما نسخه کوچک‌تر این محصول چگونه است؟ خب به تازگی تصاویر اکسپریا XZ4 کامپکت هم افشا شده است.

تصاویر اکسپریا XZ4 کامپکت هم بر اساس طراحی‌های CAD رندر شده‌اند. اگر بر اساس تجربه صحبت کنیم در هنگام عرضه باید منتظر همین محصول یا محصولی با کمی تفاوت باشیم. همچنین در کنار این تصاویر یک ویدئو هم منتشر شده که تمامی زوایای گوشی را نمایش می‌دهد.

این گوشی ظاهر بلوکی و تخت پرچمداران کامپکت سونی را نگه‌داشته است. یکی از عجیب‌ترین نکات گوشی حاشیه بالا و پایین صفحه است که به نظر به اندازه XZ2 کامپکت بزرگ هستند و چنین طراحی واقعا در طراحی بدون حاشیه امروز قدیمی به نظر می‌رسد.

این دستگاه تنها یک دوربین پشتی دارد و یک دوربین هم جلوی دستگاه برای ثبت سلفی قرار گرفته است. دو اسپیکر روبروی دستگاه قرار گرفته است. همانند طراحی قدیمی، باید شاهد امکانات قدیمی مانند جک هدفون 3.5 میلیمتری در دستگاه باشیم. اکسپریا XZ4 کامپکت صفحه‌نمایشی 5 اینچی دارد و اندازه آن 139.9 در 66.5 است و 9.3 میلیمتر ضخامت دارد. این اعداد بدین معنا است که این محصول از محصول قبلی درازتر و عریض‌تر است، اما کمی ضخامتش کمتر شده است.

هیچ سنسور اثرانگشتی در پشت و جلوی محصول دیده نمی‌شود. به نظر می‌رسد که سونی دوباره قصد دارد سنسور اثرانگشت را در کنار دستگاه قرار دهد و باید شاهد حضور این سنسور بر روی دکمه پاور باشیم.

منبع Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.