تماشا کنید: آیا گوشی گیمینگ ROG Phone ایسوس می‌تواند خودش را شارژ کنید؟

گوشی گیمینگ ROG Phone ایسوس شاید اولین گوشی با دو درگاه شارژ USB-C به همراه قابلیت Power Delivery باشد. اما آیا این گوشی می‌تواند خودش را شارژ کند؟

0

فناوری باتری بسیار کندتر از پردازنده‌های، دوربین‌ها و صفحات نمایش گوشی‌های هوشمند پیشرفت کرده و حالا به یک دغدغه برای سازندگان تبدیل شده است. آیا انرژی بی‌نهایت می‌تواند واقعیت داشته باشد؟ آیا گوشی گیمینگ ROG Phone ایسوس می‌تواند خودش را شارژ کند؟

ایسوس در گوشی ROG Phone خود دو درگاه USB-C برای شارژ گوشی قرار داده است. دلیل این‌کار امکان شارژ آسان گوشی است وقتی آن را در حالت افقی نگه داشته‌اید و یا از گیم‌پد و سایر لوازم جانبی آن استفاده می‌کنید. اما اگر یک کابل USB-C به USB-C را از یک درگاه به درگاه دیگر متصل کنید چه اتفاقی می‌افتد؟ گوشی شروع به شارژ‌ شدن می‌کند! (البته در ظاهر).

در واقع همان‌طور که در ویدئو مشاهده می‌کنید گوشی ابتدا تصور می‌کند یک حافظه خارجی را به آن متصل کرده‌اید. از آن‌جا که درگاه USB-C دارای قابلیت Power Delivery‌ برای انتقال انرژی است ROG Phone تصور می‌کند از درگاه دوم در حال شارژ شدن است. با این‌که انرژی از یک درگاه وارد درگاه دیگر می‌شود اما به دلیل اتلاف انرژی در نهایت باعث خالی شدن سریع‌تر شارژ باتری خواهید شد.

انتظار داریم ایسوس در آپدیت نرم‌افزاری بعدی خود برای ROG Phone این ایراد نرم‌افزاری را حل کند؛ هرچند که منطقی نیست کاربری بخواهد از این روش گوشی خود را واقعاً شارژ کند.

منبع androidpolice
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.