تصویر محافظ صفحه گلکسی اس 10 پلاس حفره صفحه‌نمایش را تأیید می‌کند

در ادامه درز شایعات و تصاویر منتسب به پرچم‌دار جدید سری گلکسی اس سامسونگ، به تازگی نیز تصویری از قاب گلکسی اس 10 پلاس به بیرون درز کرده که به کار گیری از نمایشگری با حفره صفحه نمایش در این محصول را تائید می‌کند.

0

هرچند سری گلکسی اس 9 با کمترین تغییرات نسب به نسل قبلی راهی بازار شدند، با این حال شرکت کره‌ای تمام توان خود را برای تغییر این رویه در گلکسی اس 10 به کار گرفته است. تصاویر رندر شده و محافظ صفحه پرچم‌دار جدید سامسونگ نیز این موضوع را تائید می‌کند، چراکه احتمالاً گلکسی اس 10 پلاس دارای نمایشگری مجهز به حفره دایره‌ای شکل و نقطه‌ای خواهد بود.

کاربری در توییتر با نام IceUniverse به تازگی تصویری از محافظ صفحه گلکسی اس 10 پلاس را منتشر کرده که در آن دو سوراخ دوربین سلفی مشاهده می‌شود. به نظر می‌رسد سامسونگ از دو ماژول جداگانه در این محصول استفاده کرده است و فاصله‌ای بلااستفاده میان این دو دوربین وجود دارد.

علاوه بر این کانسپتی از گلکسی اس 10 پلاس توسط یکی از منابع داخلی سامسونگ منتشر شده است که در صورت حقیقی بودن، شاهد کاهش قابل توجه حاشیه کناری و فوقانی نمایشگر این محصول نسبت به نسل قبلی هستیم.

در تصویر اصلی مطلب نیز محافظ نمایشگر سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس بر روی صفحه نمایش گوشی مشاهده میشود. در این تصویر به منظور مقایسه، ماکت گلکسی اس 10 نیز قرار گرفته است. علاوه بر سامسونگ، شرکت‌های دیگری همچون هواوی، شیائومی، ویو و بسیاری از دیگر تولید کنندگان گوشی هوشمند سال آینده به استفاده از نمایشگرهایی تمام صفحه و بردیگی نقطه‎ای روی خواهند آورد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.