تصاویر گلکسی اس 10 پلاس اصلاح شد! حاشیه‌های باریک‌تر و دوربین چهارگانه

ظاهراً تصاویری که 2 روز گذشته منتشر شده بود دقیق نبوده و حالا تصاویر گلکسی اس 10 پلاس براساس طرح‌های CAD دقیق‌تری به‌روز شده است.

0

گلکسی اس 10 پلاس قرار است پرچم‌دار اصلی سامسونگ برای سال ۲۰۱۹ باشد. این گوشی طبق شایعات قرار است بدون بریدگی با حاشیه‌های بسیار باریک اما با یک حفره در گوشه صفحه‌نمایش برای قرارگیری دوربین سلفی دوگانه عرضه شود. تصاویری که چند روز پیش رندر شده و منتشر شده بود ظاهراً دقیق نبوده و حالا منبع آن‌ها را اصلاح کرده و تصاویر گلکسی اس 10 پلاس را دوباره منتشر کرده است.

در طرح‌های جدید دو تفاوت مهم دیده می‌شود. اول این‌که حاشیه‌های صفحه‌نمایش خصوصاً حاشیه پایینی باریک‌تر شده است. به نظر می‌رسد سامسونگ با باریک‌تر کردن حاشیه توانسته صفحه‌نمایش بزرگ ۶.۴ اینچی را در بدنه‌ای مشابه گلکسی اس ۹ پلاس با صفحه‌نمایش ۶.۲ اینچی بگنجاند.

تفاوت مهم بعدی اضافه شدن یک دوربین به پشت دستگاه است تا تعداد دوربین‌های پشت به ۴ تا و دوربین‌های مجموع به ۶ تا برسد! احتمالاً سامسونگ در این گوشی از دوربین‌‌های عادی، اولتراواید، تله‌فوتو و تشخیص عمق استفاده خواهد کرد که پیش از این در سری Galaxy A دیده بودیم.

همچنین گفته می‌شود گلکسی اس 10 پلاس به حسگر اثر انگشت اولتراسونیک سه‌بعدی کوالکام نیز در زیر صفحه‌نمایش مجهز خواهد بود و خوشبختانه جک هدفون نیز هنوز حذف نشده است. سامسونگ احتمالاً سری گلکسی اس 10 را در اسفندماه در نمایشگاه MWC 2019 و یا طی یک مراسم مجزا معرفی خواهد کرد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.