مایکروسافت روی یک مرورگر جدید با نام رمز Anaheim کار می‌کند

براساس گزارش منابع نزدیک مایکروسافت در حال کار روی یک مرورگر جدید برای ویندوز 10 است تا آن را جایگزین مرورگر اج کند. مرورگر جدید بر پایه پلتفرم کرومیوم خواهد بود که اساس مرورگرهای گوگل کروم، اوپرا و بریو را در گذشته تشکیل داده است. با فارنت همراه باشید…

0

مایکروسافت در حال ساخت مرورگری جدید برای ویندوز 10 بوده و اسم رمز آن هم Anaheim است. اینکه مایکروسافت پس از آن همه سرمایه‌گذاری مادی و زمانی که روی انجین اج HTML انجام داد بخواهد به سراغ مرورگری جدید برود کمی تعجب‌برانگیز است اما اگر بخواهیم طرف مثبت قضیه را نگاه کنیم شاید این کار به نفع کاربران باشد. مرورگر جدید مایکروسافت بسیار قوی‌تر و سریع‌تر از مرورگر اج خواهد بود.

همچنین این واقعیت که مایکروسافت به استفاده از یک پلتفرم اوپن سورس مانند کرومیوم روی آورده است، خود نوید یک آینده جذاب را به کاربران می‌دهد. با روی کار آمدن ساتیا نادلا در مایکروسافت به نظر می‌رسد که همه چیز مقداری زودتر از آنچه انتظار می‌رفت در حال تغییر و تحول است. باید منتظر ماند و دید که مایکروسافت چه برنامه‌هایی برای مرورگر جدید خود در دستور کار قرار داده است. نظر شما در مورد ویژگی‌های کلیدی مرورگر بعدی مایکروسافت Anaheim که قرار است جایگزین مرورگر اج شود، چیست؟

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.