گوگل یک آپدیت نرم‌افزاری برای حل مشکلات پیکسل 3 منتشر کرد

پیکسل 3 از ابتدای عرضه تا به حال با مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مختلفی سر و کله زده است. آخرین آپدیت پیکسل یک سری مشکلات دیگر این محصول را برطرف خواهد کرد.

0

مشکل رم پیکسل 3 مدتی است که کاربران را اذیت می‌کند. این مشکل به خاطر مدیریت بد رم به وجود می‌آید. به خاطر این مشکل، گوشی توانایی اجرای یک سری اپلیکیشن‌ها را نداشته و اگر اپلیکیشنی مانند اسپاتیفای در بکگراند شما باز باشد، ممکن است به صورت خودکار بسته شود. آپدیت جدید گوگل به حل این مشکل و مشکلات دیگر در پیکسل 3 و پیکسل 3XL کمک خواهد کرد.

بعد از دریافت و نصب این آپدیت، می‌توانید بدون مشکل به مالتی‌تسکینگ بپردازید و پادکست یا موسیقی خود را در پس‌زمینه گوشی پخش کند. این مشکل رم باعث شد که تمرکز زیادی بر روی میزان رم گوشی شکل بگیرد. همانطور که می‌دانید پیکسل 3 تنها 4 گیگابایت رم دارد که باعث تعجب است.

این آپدیت همانطور که گفتیم علاوه بر حل مشکل رم پیکسل 3 یک سری مشکلات دیگر گوشی را هم برطرف خواهد کرد. اکثر این مشکلات مربوط به دوربین پیکسل است. گوگل ادعا می‌کند که فوکوس خودکار را بهبود بخشیده و شاتر دوربین هم عملکرد بهتری دارد. گوگل قول داده که پیکسل 2 و پیکسل 3 مشکل ثبت عکس نداشته باشند و تصاویری که ثبت می‌کنید بدون مشکل ذخیره شوند و ناپدید نشوند. البته در این آپدیت مشکل پیامک‌هایی که ناگهان حذف می‌شوند حل نشده است.

بقیه بهبودهای مربوط به Pixel Stand و Android Auto است. گوگل می‌گوید که هماهنگ Android Auto در پیکسل 2 و 3 بهبود یافته است. همچنین تمامی محصولات پیکسل هم یک بهبود کلی دریافت خواهد کرد. تمامی این محصولات از این پس عملکرد بهتری در رابطه با ارتباط با یک دستگاه بلوتوثی خواهند داشت. این آپدیت باید امروز یا طی چند روز آینده برای کاربران پیکسل 3 در دسترس باشد.

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.