آپدیت وان‌پلاس 6T با بهینه‌سازی‌های دوربین و صدا از راه رسید

یک آپدیت نرم‌افزاری جدید برای آخرین نسخه از گوشی‌های وان‌پلاس یعنی وان‌پلاس 6T عرضه شده است. این آپدیت یک سری بهبود مخصوصا در زمینه صدا را به همراه خواهد آورد.

0

آپدیت وان‌پلاس 6T با نام OxygenOS 9.0.7 عرضه شده است. همانطور که گفتیم یکی از بخش‌های مهم که در این آپدیت بهبود یافته بخش صدای این گوشی قوی است. نرم‌افزار Audio Tuner که اکولایزر Oxygen OS است با هدفون‌های بی‌سیم همخوانی نداشت و مشکلاتی در این زمینه وجود داشت. این بدین معنا بود که تنها از طریق هدفون‌های سیمی می‌توانستید به این قابلیت دسترسی داشته باشید.

حالا با این آپدیت مشکل حل شده است. آپدیت جدید همچنین بهبودهایی در زمینه ثبت ویدئو اسلوموشن، عمر باتری بیشتر و امکانات دیگر را همراه دارد.

لیست زیر، تمامی تغییراتی است که در آپدیت وان‌پلاس 6T شاهد ان هستیم:

سیستم

  • ارتباط بلوتوث بهبودیافته برای ثبات بیشتر ارتباط
  • ارتباط بهتر در زمینه وای‌فای
  • مصرف بهتر باتری در حالت استندبای
  • حل شدن مشکلات صفحه‌نمایش در زمینه پس‌زمینه لاک‌اسکرین
  • حل باگ‌ها عمومی

دوربین

  • بهبود عملکرد در ثبت ویدئوهای اسلوموشن

صدا

  • همخوانی Audio Tuner با هدفون‌های بلوتوث

به گفته وان‌پلاس این آپدیت به صورت مرحله به مرحله عرضه خواهد شد. یک سری از کاربران در رقم محدودی امروز به این آپدیت دسترسی خواهند شد. پس از چند روز که شرکت از امنیت این آپدیت به صورت کامل مطمئن شد، شاهد عرضه وسیع‌تری خواهیم بود. مثل همیشه مطمئن شوید که دستگاه شما شارژ کافی دارد و به وای‌فای وصل است و سپس آپدیت را دانلود و نصب کنید.

منبع Phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.