برخی کاربران LG G7 از مشکل بوت‌لوپ مشابه G4 و V10 گله دارند

آن‌گونه که به نظر می‌رسد پرچم‌دار گوشی LG G7 نیز همانند برخی از مدل‌های قدیمی ساخت این شرکت کره‌ای از مشکل بوت‌لوپ رنج می‌برد، با این حال شرکت سازنده وعده داده که آن را به زودی برطرف خواهد کرد.

0

وجود برخی مشکلات ناشناخته در گوشی هوشمند امری بدیهی محسوب می‌شود، با این حال بوت‌لوپ در گوشی‌های ساخت ال‌جی سابقه دیرینه‌ای دارد. در همین راستا و بر اساس گزارش‌های متعددی که از سوی دارندگان LG G7 در شبکه اجتماعی Reddit منتشر شده، این پرچم‌دار جدید ال‌جی نیز با مشکل بوت‌لوپ مواجه شده است.

bootloop درواقع مشکلی است که به دلیل ضعف در آی‎سی‎های پردازنده رخ می‌دهد، طوری که گوشی موفق به بوت کردن پلتفرم نبوده و در زمان روشن کردن هر بار که لوگوی شرکت سازنده نمایش داده می‌شود، دستگاه ریست خواهد شد.

مشکل بوت‌لوپ گوشی G7 مربوط به رام خاصی نیست، با این حال اغلب گزارش‌ها مربوط به دستگاه‌هایی است که تحت قرارداد T-Mobile عرضه شده‌اند.

هرچند بوت‌لوپ ممکن است به دلایل مختلفی در هر گوشی هوشمندی رخ دهد، با این حال پیش‌تر محصولاتی همچون جی 4، وی 10، وی 20 و حتی نکسوس 5X از سوی ال‌جی به آن دچار شده‌اند. شرکت سازنده در اولین واکنش به این مشکل وعده پیگیری داده است. در سوی دیگر نمایندگی‌های این شرکت در صورت معیوب بودن سخت افزار، موظف به تعویض دستگاه هستند.

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.