وقتی سامسونگ از توییتر آیفون برای تبلیغ گلکسی نوت 9 استفاده می‌کند!

ظاهراً کارمندان سامسونگ نیجریه و سامسونگ عربستان سعودی مرتکب اشتباه بچه‌گانه‌ای شده و از آیفون توییتی برای تبلیغ گلکسی نوت 9 منتشر کرده‌اند.

1

شاید بدترین نوع تبلیغ این باشد که شما محصولی را تبلیغ کنید اما از محصول دیگری استفاده کنید؛ خصوصاً این‌که این محصول جدی‌ترین رقیب شما باشد. این دقیقاً همان اشتباهی است که سامسونگ نیجریه مرتکب شده است. مارکز براونلی یوتیوبر مشهور دنیای فناوری روز گذشته متوجه شد در توییت تبلیغاتی سامسونگ نیجریه عبارت via Twitter for iPhone یا «از طریق توییتر برای آیفون» درج شده است. ظاهراً کارمندی که مسئول انتشار تبلیغ گلکسی نوت 9 بوده خود از آیفون برای انتشار این توییت استفاده کرده است.

وقتی براونلی (مشهور به MKBHD) این توییت را نقل قول کرد و اشتباه را یادآور شد واکنش اکانت توییتر سامسونگ نیجریه بلاک کردن او بود. پس از آن اکانت مذکور به حالت شخصی یا پرایوت درآمد تا احتمالاً توییت‌های ارسالی توسط آیفون را حذف کرده و توییت‌های جدید را با یک گوشی اندرویدی منتشر کند.

این البته اولین باری نیست که یکی از نمایندگان سامسونگ دچار چنین اشتباهی می‌شود. اکانت توییتر سامسونگ سعودی نیز ماه پیش از توییتر آیفون برای تبلیغ گلکسی نوت 9 استفاده کرده بود. شاید بهتر باشد سامسونگ تعداد بیشتری گوشی گلکسی در اختیار کارمندان خود قرار دهد و یا پیش از عموم کاربران، کارمندان خود را قانع کند که گلکسی نوت 9 گوشی بهتری است!

منبع phonerena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. پژمان می‌گوید

    😂
    کاش ما هم پولش رو داشتیم همشو میخریدم با همش تویت میکردیم