آپدیت EMUI 9.0 برای سری پی 20 هواوی از راه رسید

دقیقاً سه ماه پس از معرفی EMUI 9.0 توسط هواوی در نمایشگاه IFA2018، از ساعاتی پیش شاهد انتشار این رابط کاربری مبتنی بر اندروید 9 برای گوشی‌های سری پی 20 این شرکت هستیم.

0

بر اساس اعلام شرکت چینی، آپدیت EMUI 9.0 برای سری پی 20 از هم‌اکنون برای دارندگان چینی این گوشی‌ها قابل دسترس هستند. البته مدت زمان زیادی طول نخواهد کشید که این به‌روزرسانی برای سایر رام‎های پی 20 و پی 20 پرو هم عرضه شود.

رابط کاربری EMUI 9.0 که طراحی پایه آن بر اساس اندروید 9 پای صورت گرفته، علاوه به ارمغان آوردن زبان طراحی زیبا و ساده‌تر، موجب کارایی بیشتر اجرای سریع‌تر بازی‌ها هم خواهد شد. در این رابط کاربری همچنین شاهد اضافه شدن ویژگی GPU Turbo، هستیم که تمام توان گوشی به پردازنده گرافیکی یا همان GPU منتقل می‌شود تا از این طریق عملکرد گوشی تا میزان 60 درصد افزایش پیدا کند.

ژست‎های حرکتی جدید برای جابه‌جا شدن میان برنامه‌های در حال اجرا با سوایپ کردن صفحه به سمت بالا هم در رابط کاربری EMUI 9.0 اعمال شده است که بخشی از اندروید 9 پای است. رابط کاربری جدید هواوی همچنین شامل یک داشبورد جدید خواهد بود که استفاده شما از اپ‌ها را مانیتور می‌کند و زمان‌هایی را در نظر می‌گیرد تا شما بیش از اندازه از نرم‌افزارها استفاده نکنید.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.