گوشی تاشدنی مایکروسافت اندرومدا در سال 2019 عرضه خواهد شد

در ادامه درز شایعات پیرامون گوشی تاشدنی مایکروسافت که برخی آن را سرفیس فون و برخی اندرومدا می‌نامند، به تازگی یکی از منابع نزدیک به ساکنین ردموند گزارش داده که این گوشی سرانجام سال آینده عرضه خواهد شد.

0

قریب‌به‌یقین سال آینده شاهد عرضه گوشی‌های خمیده و تاشدنی زیادی از سوی تولید کننده گوشی هوشمند خواهیم بود. در این بین هرچند دو سالی از عرضه آخرین گوشی مایکروسافت می‌گذرد، با این حال برخی منابع نزدیک به ساکنین ردموند خبر از عرضه گوشی هوشمند تاشدنی جدید این شرکت با نام اندرومدا در سال آینده می‌دهند.

این واقعیت که در بازار رو به افول رایانه‌های شخصی، مایکروسافت بود که توانست تبلتی با قابلیت تبدیل به لپ‌تاپ به نام سرفیس را وارد بازار کند و صنعت را تحت تاثیر قرار دهد، حاکی از آن است که بازار تشنه استفاده از قدرت ویندوز در دستگاه‌هایی در اندازه گوشی‌های هوشمند است.

پیش از این نیز شایعات متعددی در رابطه با اندرومدا یا همان سرفیس فون به بیرون درز کرده است. به عنوان مثال چندی پیش فاش شد که این دستگاه دارای دو صفحه‌نمایش OLED خمیده خواهد بود که توسط یک لولا از یکدیگر جدا شده و وقتی در کنار هم قرار می‌گیرند صفحه‌نمایش بزرگ‌تری را تشکیل خواهند داد.

اکنون منبع خبر مدعی است، این محصول هیبریدی که قرار است مرز میان پی‎سی و گوشی هوشمند را کمرنگ کند، نه از ویندوز فون تقریباً مرده و نه نسخه کامل ویندوز 10 دسکتاپ قدرت گرفته است، بلکه به نسخه بهینه شده ویندوز 10 برای اجرا بر روی گجت‎هایی کوچک‌تر از تبلت تجهیز خواهد شد. رابط کاربری Core OS کمک می‌کند تا بدون نیاز به ایجاد تغییراتی خاص، یک ویندوز 10 واحد روی کامپیوتر، موبایل و ایکس باکس اجرا شود.

منبع خبر همچنین مدعی است که مایکروسافت احتمالاً سال آینده در کنار گوشی مذکور از نسخه جدید کنسول ایکس باکس وان، سرفیس لپ‎تاپ قدرت گرفته از تراشه AMD، نسخه متحول شده سرفیس پرو و سرفیس استودیو ماژولار هم رونمایی خواهد کرد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.