ویندوز 10 به‌زودی به شما می‌گوید کدام برنامه‌ها از میکروفون استفاده می‌کنند

مایکروسافت در حال آزمایش چندین قابلیت منتسب به شرایط امنیتی و نوتیفیکیشن‌های ویندوز 10 روی جدیدترین پیش‌نمایش از ویندوز 10 اینسایدر است که در اختیار کاربران فست رینگ قرار می‌گیرد. با فارنت همراه باشید…

0

بروزرسانی قبلی ویندوز 10 آیکونی به بخش نوتیفیکیشن‌ها اضافه می‌کرد که نشان می‌داد چه موقع میکروفون شما در حال استفاده شدن است و اکنون در آپدیت بعدی با قرار دادن نشانگر موس روی آن می‌توانید مشاهده کنید که چه نرم‌افزارهایی در حال استفاده از میکروفون شما هستند. در صورتی که بیش از یک نرم‌افزار در حال استفاده از میکروفون شما باشد، در کنار آیکون می‌توانید تعداد آن‌ها را ببینید. این مورد یک قابلیت امنیتی کاربردی است، مخصوصا اینکه اگر از استراق سمع اطلاعات خود بیم دارید.

پس از آنکه در بروزرسانی پیشین نحوه کنترل کردن آپدیت‌ها ساده‌تر شد، اکنون مایکروسافت یک نشانگر نارنجی رنگ را به بخش اعلان‌ها اضافه کرده تا متوجه شوید که کدام بروزرسانی‌ها پس از نصب به ریستارت سیستم نیازمند است. این مورد می‌تواند کمک حال افرادی باشد که نمی‌خواهند وسط یک کار مهم سیستم به صورت خودکار ریستارت شود.

استفاده از میکروفون در ویندوز 10

همچنین تغییراتی در بخش استارت و منوی کاربری ویندوز 10 اعمال شده است که بهتر است تجربه و مشاهده آن را در هنگام انتشار این بروزرسانی به خودتان بسپاریم. نظر شما در مورد این بروزرسانی جدید ویندوز 10 چیست؟

منبع engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.