فناوری صفحه‌نمایش تاشدنی سامسونگ دزدیده شد!

طبق یک دادخواهی جدید در کره جنوبی، فناوری صفحه‌نمایش تاشدنی سامسونگ دزدیده شده و سپس به دو شرکت چینی فروخته شده است. با فارنت همراه باشید…

0

طبق اعلام دادخواهی سرقت از فناوری صفحه‌نمایش تاشدنی سامسونگ، یکی از تامین‌کنندگان طرح این تکنولوژی جدید سامسونگ را به یک شرکت که به صورت پیوسته برنامه‌های آن را تنظیم کرده است، نمایش داده است. دادخواهی مورد نظر تاکید می‌کند که این شرکت نیز اطلاعات نمایش داده شده را به قیمت حدود ۱۴ میلیون دلار به دو شرکت چینی فروخته است.

براساس اعلام دادستان‌های دفتر دادستانی منطقه سون کره جنوبی، سامسونگ حدود ۶ سال روی پروژه صفحه‌نمایش تاشدنی برای گوشی‌های تاشو وقت صرف کرده و هزینه‌ای معادل ۱۳۰ میلیون دلار را متحمل شده است. شاید این فناوری به دو شرکت چینی فروخته شده باشد اما با ورود به جزئیات ماجرا برخی منابع اعلام کرده‌اند که ۱۱ فرد تاکنون متهم شده‌اند و برخی دیگر به ۹ نفر به عنوان متهم اشاره دارند.

به اعتقاد بسیاری از افزاد فناوری صفحه‌نمایش تاشدنی احتمالا یکی از برگ برنده‌های نسل بعدی گوشی‌های هوشمند است. سامسونگ چند سال پیش خبر از برنامه‌های خود برای رسیدن چنین هدفی داد و اوایل ماه جاری هم توانست اولین نمایش از چنین دستگاهی را در کنفرانس اختصاصی خود ارائه دهد. نظر شما در مورد دزدیده شدن چنین فناوری مهمی چیست؟

منبع Slash Gear
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.