مهم‌ترین اخبار بازی هفته: نسخه بتای Read Dead Online منتشر شد

در خلاصه اخبار، قصد داریم هر آخر هفته نگاه کوتاهی داشته باشیم بر مهم‌ترین اخبار و اتفاقاتی که در طول هفته در دنیای بازی‌های ویدیویی رخ داده‌اند. در این بخش سعی می‌کنیم که خلاصه‌ای از اخبار هفته را در کنار تیتر مشخص و لینکی برای مطالعه‌ی اخبار کامل در اختیار شما قرار دهیم.

0

این هفته را می‌توانیم هفته آپدیت ها نام گذاری کنیم زیرا بیشتر اخبار این هفته مربوط به آپدیت‌ها و بسته‌های الحاقی بود (البته به‌جز بتای Read Dead Online )؛ به همین دلیل خلاصه اخبار این هفته را با یکی از همین اخبار آغار می‌کنیم:

هفته آینده اولین بسته الحاقی بازی Assassin’s Creed Odyssey منتشر خواهد شد

اولین بسته الحاقی بازی Assassin’s Creed Odyssey  با نام Legacy of the First Blade هفته آینده منتشر خواهد شد، این بسته الحاقی در قالب سه بخش ، که هر کدام چندین ساعت کمپین به بازی می‌افزایند ارائه می‌شود.

اولین قسمت با نام Hunted، در تاریخ ۴ دسامبر در دسترس قرار خواهد گرفت.

برای مشاهده این خبر به صورت کامل و همچنین تماشای تریلر این بسته الحاقی روی لینک زیر کلیک کنید :

اولین بسته گسترش دهنده Assassin’s Creed Odyssey هفته آینده منتشر می‌شود


به‌روزرسانی جدید Black Ops 4 در دسترس قرار گرفت

به‌روزرسانی جدید Black Ops 4 در تاریخ 27 نوامبر (ششم آذرماه) در دسترس قرار گرفت. این بروزرسانی تغییرات زیادی در بازی ایجاد کرده از جمله این تغییرات می‌توان به: اضافه شدن مود Safeguard، اضافه شدن دو نقشه جدید به بازی و … اشاره کرد.

شما می‌توانید اطلاعات تکمیلی این بروزرسانی را در لینک زیر مشاهد کنید:

بروزرسانی جدید Black Ops 4 و اضافه شدن موارد جدید به بازی


اطلاعات جدید از کنسول PlayStation Classic منتشر شد

این هفته اطلاعات جدیدی از کنسول PlayStation Classic  که در واقع نسخه بازی سازی شده کنسول PlayStation 1  است، در یک صفحه‌ی FAQ در بلاگ پلی‌استیشن منتشر شد.

یکی از اطلاعات جالب درباره این کنسول مربوط به ابعاد واندازه آن می‌باشد؛ این کنسول ۴۵ درصد کوچک‌تر از نسخه‌ی اصلی‌، یعنی ابعاد آن در حدود یک قاب بازی پلی استیشن4 است.

در ادامه جزییاتی در ارتباط با نحوه عملکرد این دستگاه وهمچنین لیست کامل بازی های کنسول نیز ارائه شد. این کنسول در تاریخ 3 دسامبر با قیمت 100 دلار عرضه خواهد شد.

برای مشاهده اطلاعات و لیست کامل بازی های این کنسول روی لینک زیر کلیک کنید :

اطلاعات جدید PlayStation Classic منتشر شد


رکورد بیشترین پیش فروش تاریخ نینتندو سوییچ شکسته شد

رکورد بیشترین پیش فروش در بین بازی‌های نینتندو سوییچ توسط بازی Super Smash Bros. Ultimate شکسته شد. همچنین Super Smash Bros. Ultimate رکرورد بیشترین پیش فروش این مجموعه را هم نیز به خود اختصاص داد.

این بازی در تاریخ ۱۶ آذر برای کنسول نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

Super Smash Bros. Ultimate رکورد بیشترین پیش فروش تاریخ نینتندو سوییچ را شکست


نسخه بتای بازی Red Dead Online در دسترس قرار گرفت

این هفته راک استار آپدیت جدید بازی Red Dead Redemption 2 را عرضه کرد. یکی از مهم ترین تغییراتی که در این آپدیت صورت گرفت اضافه شدن بخش بتای Red Dead Online به بازی بود.

در همین راستا راک استار برنامه زمانی از نحوه در دسترس قرار گرفتن بازی منتشر کرد، طبق این برنامه ابتدا دارندگان نسخه Ultimate به بازی دسترسی خواهند داشت و در ادامه برای سایرین نیز در دسترس خواهد بود.

شما می‌توانید اطلاعات کامل و همچنین برنامه زمان بندی دسترسی به Red Dead Online را در لینک زیر مطالعه کنید:

آغاز بتای Red Dead Online از امروز برای خریداران نسخه آلتیمیت


آپدیت جدید Fallout 76 برای بهبود مشکلات بازی منتشر خواهد شد

بازی Fallout 76 که به تازگی منتشر شده نتوانست عملکرد خوبی ارائه دهد و هواداران این مجموعه را ناامید کرد. نسخه پلی استیشن 4 این بازی در وبسایت Metacritic از 34 نقد نمره ضعیف 51 را کسب کرد.

حال سازندگان بازی در تلاش هستند با آپدیت های مختلف مشکلات این بازی را برطرف سازند.

در همین راستا این هفته اطلاعاتی از آپدیت جدید این بازی منتشر شد که شما می‌توانید این اطلاعات را به صورت کامل در لینک زیر مطالعه کنید.

آپدیت جدید Fallout 76 باگ‌های مختلفی را برطرف خواهد کرد


نقشه Cyberpunk 2077 چقدر بزرگ است؟؟؟

این هفته سوالی از سازندگان بازی Cyberpunk 2077 در ارتباط با نقشه بازی شد: سازندگان در جواب این سوال اعلام کردند نقشه Cyberpunk 2077 بسیار بزرگ است اما نه فقط از لحاظ مساحت، بلکه حتی از لحاظ ارتفاع.

شهری که در آن بازی جریان دارد یعنی Night City دارای ۶ منطقه با ساختمان‌های بلند است که این ساختمان‌ها نیز هر کدام طبقاتی با مساحت‌های بزرگ‌تر از ۶۰ متر مربع دارند. بسیاری از این طبقات قابل اکتشاف بوده و فعالیت‌های زیادی در هریک برای انجام دادن وجود دارد.

سی‌دی پراجکت از نقشه Cyberpunk 2077 و وسعت آن می‌گوید


آخر هفته‌ها منتظر مهم‌ترین اخبار بازی هفته در فارنت باشید.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.