آپدیت اندروید 9 برای اچ‌تی‌سی U11 لایف از راه رسید

در حالی که بسیاری از گوشی‌های پرچم‌دار 2018 هنوز موفق به دریافت آپدیت 9 پای نشده‌اند، شرکت اچ‎تی‎سی این بسته به‌روزرسانی را برای گوشی میان رده U11 لایف منتشر کرده است.

0

کمی عجیب به نظر می‎رسد، در حالی آپدیت اندروید 9 برای اچ‌تی‌سی U11 لایف منتشر شده که شرکت اچ‎تی‎سی نیز هنوز این بسته به‌روزرسانی را برای پرچم‌دار کنونی خود یعنی +U12 ارائه نکرده است.

به هر حال U11 لایف را می‌توان اولین گوشی مبتنی پروژه اندروید وان دانست که توانسته آپدیت اندروید 9 را دریافت کند. U11 تابستان سال گذشته با قدرت گرفتن از اندروید 7 نوقا راهی بازار شد، اما کمی بعد توانست آپدیت اندروید 8 اوریو را دریافت کند. اچ‌تی‌سی U11 لایف تقریباً یک ماه بعد از مدل +U11 راهی بازار شد، با این حال به نسبت گوشی‌های پرچم‌دار این برند توانسته است فروش بهتری را تجربه کند، از این رو منطقی به نظر می‌رسد که شرکت سازنده آپدیت اندروید 9 را پیش از هر گوشی دیگری برای آن ارائه کند.

البته توجه داشته باشید که گوشی‌های مبتنی بر اندروید وان طبق قواعد خاصی نسخه‌های جدید پلتفرم اندروید را دریافت می‌کنند، از این رو بعید به نظر می‌رسد که اچ‌تی‌سی U11 لایف ارائه شده در بازار ایالات متحده تحت قرار داد T-Mobile، به این زودی‌ها بتواند آپدیت اندروید 9 را دریافت کند.

با انتشار آپدیت اندروید 9 برای اچ‌تی‌سی U11 لایف، می‌توان پیش‌بینی کرد که این به‌روزرسانی در آینده‌ای نه چندان دور برای مدل‌هایی همچون U12+, U11 و +U11 نیز از راه خواهد رسید.

منبع theverge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.