آپدیت اندروید 9 برای موتورولا وان منتشر شد

موتورولا دو گوشی با نام‌های موتورولا وان و موتورولا وان پاور معرفی کرد. این دو گوشی میان‌رده و دارای یک ناچ صفحه هستند. به زودی شاهد حضور اندروید تازه در این دستگاه‌ها خواهیم بود.

0

طبق گفته Android Police که آپدیت اندروید 9 برای موتورولا وان و وان پاور عرضه شده است. ماه پیش این دو گوشی معرفی شدند. بازار اصلی موتورولا وان اروپا، آمریکای لاتین و آسیا است. البته به تازگی این محصول آماده فروش در ایالات متحده شده است. قیمت این محصول 399 دلار است.

از مشخصات موتورولا وان می‌توان به صفحه‌نمایش 5.9 اینچی اشاره کرد. طراحی موتورولا وان حقیقتا به آیفون X شباهت دارد. اگر به داخل محصول نگاه کنیم، در قلب آن یک پردازنده اسنپ‌دراگون 625 را مشاهده خواهیم کرد. در پشت و جلوی محصول شاهد یک شیشه گوریلا گلس 2.5 هستیم. باتری موتورولا وان 3000 میلی‌آمپر ساعت است.

همان‌طور که گفتیم آپدیت اندروید 9 برای موتورولا وان و همچنین وان پاور عرضه شده است. وان پاور کمی بزرگ‌تر است وان معمولی است. صفحه‌نمایش این محصول 6.2 اینچ +Full HD است. پردازنده آن هم اسنپ‌دراگون 636 است. همان‌طور که از نام آن مشخص است، باتری محصول زیاد است و یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت درون آن قرار دارد. البته بازار اصلی موتورولا وان پاور هند است و به صورت اختصاصی در این کشور عرضه خواهد شد.

موتورولا در جریان IFA قول داد که آپدیت اندروید 9 برای موتورولا وان و وان پاور عرضه خواهد شد. مشخصا شرکت هم به قول خود عمل کرده و این آپدیت را عرضه کرده است. هر دو گوشی همچنین بخشی از برنامه اندروید وان گوگل هستند. به همین خاطر باید شاهد حداقل دو آپدیت باشیم. اگر همه چیز طبق برنامه پیش‌روی کند باید شاهد عرضه آپدیت اندروید Q در سال آینده باشیم.

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.