قابلیت گرفتن نوار قلب اپل واچ با آپدیت watchOS 5.1.2 از راه می‌رسد

تکنولوژی الکتروکاردیوگرافی که نوار قلب تهیه می‌کند، تکنولوژی کارآمدی است. اپل هم چندی پیش اعلام کرد که این تکنولوژی که به اختصار با عنوان ECG شناخته می‌شود را به ساعت سری چهارم خود خواهد آورد.

0

تکنولوژی ثبت نوار قلب اپل همچنان فعال نیست. اما انتظار می‌رود که به زودی فعال شود. این تکنولوژی درون اپل واچ سری چهارم ایجاد شده است و برای فعال شدن آپدیت جدید باشیم. به گفته برخی منابع نزدیک به شرکت این تکنولوژی در آپدیت watchOS 5.1.2 عرضه خواهد شد.

اینگونه نرم‌افزارها عموما تا مدتی به صورت بتا عرضه می‌شوند و در روند تست خواهند بود. البته عرضه بتا هیچ‌گاه مخصوص عموم مردم نیست. به همین خاطر است که مجبوریم کمی بیشتر برای عرضه آپدیت watchOS 5.1.2 صبر کنیم. اما هنگامی که این آپدیت عرضه شود، ساعت می‌تواند ریتم قلب شما را بخواهند و مشخصات ضربان قلب شما و همچنین ریتم نامشخص و نامتناسب را تشخیص دهد.

اپل پیش از این از تکنولوژی ECG خود رونمایی کرده بود. در این رونمایی اعلام شد که این تکنولوژی تا آخر سال میلادی عرضه خواهد شد. اگر به حرف اپل تکیه کنیم، باید تا یک ماه آینده شاهد عرضه این آپدیت باشیم و باید دید که اپل تا چه زمان می‌تواند این آپدیت را کامل کند.

در حاشیه باید گفت که، در دست داشتن یک ساعت اپل واچ سری چهارم برای گرفتن نوار قلب کافی نیست. علاوه بر آپدیت watchOS 5.1.2 باید یک دستگاه آیفون 5S یا جدیدتر داشته باشید که از سیستم‌عامل iOS 12.1.1 استفاده می‌کند. همچنین برای کاربران ایرانی هم باید اعلام کنیم که زمان عرضه این آپدیت به باقی نقاط بیشتر طول می‌کشد. احتمالا آپدیت تا پایان سال برای کاربران آمریکایی عرضه شد. اپل برای عرضه این قابلیت باید مجوزهای سلامت فراوانی را تهیه کند و فعلا موفق شده که مجوز FDA را کسب کند و این اولین مجوز شرکت است.

منبع Gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.